امام جمعه موقت رشت:

فلسفه قیام امام حسین(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود

امام جمعه موقت رشت گفت: فلسفه قیام امام حسین علیه السلام و یارانش حفظ و احیاء فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام والمسلمین صدیق عربانی، امام جمعه موقت رشت  امروز در خطبه های نماز جمعه رشت اظهار داشت: همه باید برای اجرای فریضه الهی امربه معروف و نهی از منکر همت داشته باشیم تا جامعه به سوی رستگاری هدایت شود.

وی یاد شهدای کربلا را در دل ایرانیان جاودانه عنوان کرد و افزود: مداحان اهل بیت علیهم السلام و برگزارکنندگان مراسم عزاداری ضمن پرهیز از خرافه گویی و بدعت گذاری به حریم شهروندان نیز احترام بگذارند.

امام جمعه موقت رشت در ادامه با اشاره به سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ، گفت: این سخنان که از سر ضعف و درماندگی بود نشان داد قدرت بازدارنده ایران اسلامی دشمنان ملت و نظام را به ناتوانی کشانده است.

حجت الاسلام والمسلمین صدیق عربان در بخشی دیگر از خطبه ها به 8 سال دفاع جانانه ملت ایران برابر دشمن متجاوز نیز اشاره و تاکید کرد: خون پاک فرزندان این مرز و بوم با به شهادت رسیدن بیش از 240 هزار شهید بر زمین ریخت تا وعده خداوند در پیروزی حق بر باطل محقق شود.

وی تصریح کرد: ملت غیور ایران اسلامی با تحمل همه سختی ها هرگز از اصول و ارزش های والای انقلاب و نظام دست نخواهد کشید.

انتهای پیام/اص

قیام امام حسین(ع) برای حفظ امر به معروف و نهی از منکر بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.