مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ – مراکش؛

مردانی با شکست برابر نایب قهرمان جهان از دور رقابت‌ها کنار رفت

سجاد مردانی در سومین مبارزه خود در مسابقات مراکش مقابل «ماهاما چو» نایب قهرمان جهان، نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

مردانی با شکست برابر نایب قهرمان جهان از دور رقابت‌ها کنار رفتبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۷ در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان از امروز (جمعه) آغاز و به مدت سه روز و با حضور ۲۲۵ تکواندوکار (۱۱۲ تکواندوکار مرد و ۱۱۳ تکواندوکار زن) از ۵۶ کشور در مجموعه ورزشی «شاهزاده مولا عبدالله» شهر "رباط" مراکش ادامه خواهد داشت.

امروز (جمعه) در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۸۰+ کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود که سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم به عنوان اولین نماینده کشورمان است که به مصاف حریفان خود رفت.

سجاد مردانی در نخستین گام رو در روی «محمد الهاتری» از نروژ قرار گرفت و با نتیجه ۱۲ بر ۲ پیروز و راهی مرحله بعد شد. سجاد در دومین دیدار خود به مصاف «ودران گولس» از تکواندوکاران با سابقه کرواسی رفت و در حالیکه این رقابت‌ها با نتیجه ۱۰ بر ۱۰ به راند طلایی کشیده شد، نماینده شایسته کشورمان با ضربه مشت یک امتیاز کسب کرد و موفق شد در راند طلایی نتیجه را به نفع خود به پایان برساند.

نماینده سنگین وزن کشورمان در مرحله‌یک‌چهارم با «ماهاما چو» از تکواندوکاران با سابقه انگلیس که در کارنامه او عنوان نایب قهرمانی جهان ۲۰۱۷ به چشم می‌خورد، مبارزه کرد و با نتیجه ۲۳ بر ۱۷ مغلوب و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G۴) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

نتیجه تکواندوکاران ایرانی در مسابقات بین المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار