نیکبخت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وزارت کشور برای احیاء معاونت اقتصادی به دنبال توافق با سازمان اداری استخدامی است

استاندار همدان گفت: وزارت کشور در تلاش است تا برای احیاء معاونت اقتصادی، با سازمان اداری استخدامی به توافق برسد.

///محمدناصر نیکبخت استاندار همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ضرورت احیاء معاونت اقتصادی استانداران، اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور باید اهداف سیاست اقتصاد مقاومتی را محقق کرد.

وی با بیان اینکه از اقتصاد مقاومتی باید به صورت سیستمی حمایت کرد، افزود: احیاء معاونت اقتصادی استانداران امری ضروری است با انجام این کار، معاونتی خاص و مستقل برای اجرا و تحقق برنامه‌های تولیدی، اشتغالزا، خدماتی، صنعتی و ... به وجود می‌آید، همچنین اقتصاد مقاومتی اجرا خواهد شد.

نیکبخت خاطرنشان کرد: در حال حاضر حوزه اقتصادی استانداری‌ها با معاونت توسعه منابع انسانی ادغام است در حالی که این دو ماموریت قدرت پاسخگویی به یک حوزه ندارد.

استاندار همدان در واکنش به اینکه گفته می‌شود سازمان اداری استخدامی در برابر تفکیک معاونت اقتصادی از توسعه منابع انسانی مقاومت می‌کند، اضافه کرد: نمی‌توان گفت این سازمان مقاومت یا مخالفت می‌کند در واقع برنامه‌هایی مد نظر دارد تا بتواند این دو معاونت را از یکدیگر تفکیک کند.

وی تصریح کرد: وزارت کشور در تدارک برنامه‌ها و ضرورت‌هاست تا با عرضه آنها بتواند با سازمان اداری و استخدامی کشور به توافق برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار