لحظه هدف قرار گرفتن چند داعشی توسط تانک ارتش سوریه + فیلم

تروریست ها که با مشاهده تانک نیروهای سوری دچار وحشت شده بودند و ملتمسانه تقاضای ضد تانک می کردند، چند لحظه بعد با شلیک دقیق آن از فاصله ای نزدیک به هلاکت رسیدند.

لحظه هدف قرار گرفتن چند داعشی توسط تانک ارتش سوریه + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه هدف قرار گرفتن خودروی نظامی چند داعشی توسط یک تانک ارتش سوریه را به تصویر می کشد. این ویدئو در ابتدا این تروریست ها  را نشان می دهد که در یکی از بیابان های سوریه به دام یکی از تانک های ارتش سوریه افتاده اند. در حالی که آنها  با دیدن ناگهانی این تانک دچار ترس و وحشت شده اند ملتمسانه درخواست ضد تانک می کنند.

 در این ویدئو شنیده می شود که یکی از تروریست ها فریاد می زند : " تانک در سمت راست ماست " " یک تانک ...یک تانک...یک تانک اونجاست، اونجا، اونجا ".  سپس شنیده می شود که یکی دیگر از تروریست ها فریاد می زند : تانک کجاست؟ و یکی از تروریست ها به وی پاسخ می دهد : " اونجاست، احتمالا به سمت ما شلیک خواهد کرد. " 

در ادامه  در حالی که این تروریست های داعشی گیج شده اند و با آشفتگی درخواست ضد تانک می کنند، یکی از آنها از بقیه می خواهد تا سریعا از خودرو به پایین پریده و فرار کنند. دقیقا در همین لحظه است که تانک ارتش سوریه خودروی این چند تروریست را مورد هدف قرار داده و آنها را به هلاکت می رساند.

گفتنی است ؛ هنوز مکان دقیق این درگیری مشخص نشده است.

 انتهای پیام/

لحظه به هلاکت رسیدن چند تروریست توسط ارتش سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی آبادانی
۰۲:۵۶ ۱۵ تير ۱۳۹۷
چطور فیلم توی دوربین داعشی ها سالم مونده ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی آبادانی
۰۲:۵۶ ۱۵ تير ۱۳۹۷
چطور فیلم توی دوربین داعشی ها سالم مونده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
مربوط به عملیات حماه درسال گذشته می باشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۰۸:۱۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۵۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
سلام این فیلم قدیمیه
آخرین اخبار