زنگ آغاز سال تحصیلی در دشتستان نواخته شد

با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، فرماندار دشتستان و جمعی از مسئولان دشتستان، زنگ آغاز سال تحصیلی در دشتستان نواخته شد.

زنگ آغاز سال تحصیلی در دشتستان نواخته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زنگ آغاز سال تحصیلی صبح شنبه در دبیرستان دخترانه سمیه شهر برازجان مرکز شهرستان برازجان نواخته توسط فرماندار و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نواخته شد.

در این آئین توسط مسئولان به دانش آموزان گل اهدا شد و دانش آموزان با استقبال خوبی راهی کلاس‌های درس شدند.

سپس مسئولان بر سر کلاس درسی در این آموزشگاه حضور یافتند و فرماندار شهرستان دشتستان خظاب به دانش آموزان اظهار داشت: سال تحصیلی جدید را به همه شما دانش آموزان تبریک می‌گوییم.

ارسلان زارع در ادامه بیان داشت: در سال گذشته رتبه‌های زیر هزار ما در کنکور سراسری رشد بسیار خوبی داشت. امیدوارم شما دانش آموزان نیز در سال تحصیلی جدید به خوبی بدرخشید و شاهد این باشیم که با تلاش و همت والای شما رتبه‌های زیر هزار ما در سال تحصیلی پیش رو بسیار بیشتر از قبول شدگان امسال باشد.

دانش آموزان این دبیرستان پیش از آغاز این آئین، مراسمی در سالن اجتماعات این دبیرستان برگزار شد و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، فرماندار و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و مدیر دبیرستان سمیه برازجان سخنرانی داشتند.

در این آئین یکی از دانش آموزان به خواندن قطعه ادبی و دانش آموز دیگری نیز اشعاری در مایه حماسی خوانش کرد. گروه سرود دبیرستان دخترانه شهر برازجان نیز در این آئین آهنگ یار دبستانی من را اجرا کردند و در پایان با حضور مسئولان شرکت کننده در این آئین از دانش آموزان برگزیده این دبیرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /پ

زنگ آغاز سال تحصیلی در دشتستان نواخته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.