استقرار بازرسان در سازمان سنجش آموزش کشور

هیئتی متشکل از بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در سازمان سنجش آموزش کشور مستقر شدند.

استقرار بازرسان در سازمان سنجش آموزش کشوربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بازرسان سازمان بازرسی کل کشور از 21 مردادماه در سازمان سنجش مستقر شدند و تا 19 مهرماه نیز در این سازمان حضور دارند.

چنانچه کارکنان و شهروندان در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند، می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر مراجعه یا با شماره تلفن گویای 136 یا با شماره تلفن 43591991 تماس حاصل کنند.

ضمناً سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌ نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان در این زمینه است.

بر اساس این گزارش، 25 شهریور ماه امسال، تعدادی از شرکت کنندگان در آزمون سراسری 96، در اعتراض به نتایج آزمون در مقابل سازمان سنجش تجمع کردند و رئیس سازمان سنجش نیز در پاسخ به تجمع صورت گرفته اعلام کرد: داوطلبان از 28 شهریور تا 20 مهرماه فرصت دارند درخواست‌ها و اعتراض‌های خود را به نتایج کنکور 96 از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۹ تير ۱۴۰۱
چرا در مورد تقلب کنکور هیچ کس جوابگو نیست بچه های ما چه گناهی کردن واقعا تو این کشور هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
امتحان مجدد دگه چی هست چراو به چه پایل بعد از دو ترم دثباره بتید بهسازکان ینجش اثبات کرد مگر کنکور چند بار برگزار میشود
Iran (Islamic Republic of)
حسین میراحمدی
۱۴:۲۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
سلام اهل روستای گرمه از بخش کامفیروز از شهرستان مرودشت استان فارس.....واقعا بی انصافیه سالهی گذشته مرودشت منطقه دو بوده وما منطقه سه امسال مرودشت وکامفیروز را کردند منطقه 3 ایا من چه امکاناتی برای درس خواندن دارم درصورتی که مرودشتی ها از کانونهایی مانند قلمچی وکلاسهای کنکوری وغیرو...استفاده میکنند شما زندگی چندین انسان را بعد از 13 سال نابود میکنید جواب بدبد
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۹:۲۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
سلام. بنده به نتایج آزمون سازمان سنجش، هم به خود سازمان سنجش و هم به سازمان بازرسی کل کشور شکایت کردم و هیچکدوم حاضر به پاسخگویی نبودن! سازمان بازرسی عنوان کرد که موضوع آزمون مربوط به سازمان بازرسبی نمیشه و باید به خود سازمان سنجش مراجعه کنم. از طرفی شکایت از یک سازمان به همان سازمان مسخره است، انقدر که با چندین بار شکایت به سازمان سنجش هیچ نتیجه ای نگرفتم!
آخرین اخبار