واکنش شرکت مترو به اعتراض کارکنان تراورس سازی

شرکت تراورس سازی مترو طبق قانون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و ایجاد توافق نامه با پرسنل آن در طول مدت پروژه با کارکنان شرکت همکاری کرده و با به پایان رسیدن این پروژه ،قرارداد همکاری با آن ها نیز لغو شده است.

واکنش شرکت مترو به اعتراض تجمع کارکنان تراورس سازیاسماعیل ابراهیمی مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به اعتراضات و تجمع کارکنان شرکت تراورس سازی در مقابل ساختمان شورای شهر اظهار کرد: کارخانه تراورس سازی در سال های قبل در اختیار شرکت مترو بوده، ولی پس از آن دو تا سه نوبت به پیمانکاران مختلف واگذار شده و در حال حاضر نیز تنها محوطه کارگاهی آن متعلق به شرکت مترو است.

وی ادامه داد: در آخرین نوبت واگذاری نیز این کارخانه در اختیار پیمانکار شرکت خصوصی تراورس سازی بوده که پس از اتمام پروژه، تمامی حق و حقوق کارکنان و کارگران آن به صورت کامل پرداخته شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه این شرکت طبق قانون وزارت کار و ایجاد توافق نامه با پرسنل آن در طول مدت پروژه با کارکنان شرکت همکاری کرده و با به پایان رسیدن این پروژه ،قرارداد همکاری با آن ها نیز لغو می شود، تصریح کرد: مدیرعامل شرکت مترو  پس از دیدار با معترضان با آنها همدردی و برای بهبود شرایط ابراز امیدواری کرد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
حمزه خانی
۰۸:۰۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
سلام وخسته نباشید مشکل اصلی کارمندان رسمی ودائم راه آهن است که بدون رعایت قانون توسط راه آهن وخصوصی سازی به بخش خصوصی شده وحق این کارمندان ضایع شده وهمیشه جوسازی شده که اینها کارگران قراردادی هستند وفقط حقوقشان عقب افتاده که مسئله مهم فراموش شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
دلیل رویدادهای مترو و سایر مشکلات شهر تهران اینه که شورای شهر در یک انتخاب سیاسی ویک فرد سیاسی رو به مقام شهرداری رسوند و ایشون فاقد توانایی اجرای برای کلان شهر تهران هست
آخرین اخبار