معاون سیاسی استاندار همدان مطرح کرد؛

کاهش۳۰ درصدی جرائم در همدان

معاون سیاسی استاندار همدان از کاهش ۳۰ درصدی جرائم در استان همدان خبر داد.

کاهش۳۰ درصدی جرائم در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی استاندار همدان  پیش از ظهر امروز در گردهمایی مشترک ستادهای صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی همدان با اشاره به اینکه مسائل اجتماعی با فکر و اندیشه انسانها سروکار دارد و باید به گونه ای عمل کرد که اثرگذار باشد، گفت: زمانی کسی جرات نمی کرد در زمینه مشکلات اجتماعی سخن بگوید چون از سیاه نمایی و دیگر بازتاب های ناشی از سخن گفتن از آسیب های اجتماعی نگران بودند.

وی اضافه کرد: این دولت به ویژه وزیر کشور، شاخص‌های فعالیتشان را پرداختن به آسیب‌های اجتماعی قرار دادند که بسیار اثرگذار بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با اشاره به اینکه مطابق با پژوهش‌های وزارت کشور در حوزه میانی یعنی سازمان‌ها، دستگاه‌های اداری و غیره وضعیت مناسبی نداشتیم گفت: این اطلاعات در اختیار افراد و گروه‌های اثرگذار گذاشته شد و حتی دفترمقام معظم رهبری نیز با جدیت پیگیر موضوعات بودند.

الهی تبار بیان کرد: ماحصل تشکیل این کار گروهی کاهش 6.2 درصدی طلاق در سال گذشته نسبت به سال 94 و کاهش چهار درصدی طلاق در چهار ماهه سالجاری بود.

وی با ذکر اینکه مجموع جرائم نیز 29 درصد کاهش داشته است افزود: بر اساس یک کار پژوهشی و علمی باید مصداق های معروف و منکر را احصا کرد.

معاون استاندار همدان بیان کرد: در مواجهه با ارباب رجوع هیچوقت به این قشر به معنای واقعی ارباب رجوع توجه نشده است در حالیکه در کشورهای توسعه یافته برای وقت مردم ارزش قائل هستند.

الهی تبار با بیان اینکه انجام کارهای پژوهشی در عرصه امر به معروف و‌نهی ازمنکر در دستور کار این ستاد قرار می‌گیرد تاکید کرد: همه نهادها و دستگاه‌های موجود در استان همدان موظف هستند در انجام این کار مشارکت کنند.

انتهای پیام/ص.ف

کاهش 30 درصدص جرایم در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار