تحویل دو واحدمسکن مددجویی به ارزش ۷۰ میلیون تومان

دو واحد مسکن مددجویی هر کدام با زیر بنای ۳۵ متر مربع به ارزش ۷۰ میلیون تومان برای دو خانوار تحت حمایت در بهشهر ساخته شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،ابراهیم اسدی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این نهاد خرید و یا ساخت مسکن برای مددجویان است، گفت: دو واحد مسکن مددجویی هرکدام با زیر بنای ۳۵ متر مربع به ارزش ۷۰ میلیون تومان برای دو خانوار تحت حمایت در این شهرستان ساخته شد.


وی افزود:این دو واحد مسکن با کمک بلاعوض کمیته امداد و آورده مددجو ظرف مدت سه ماه ساخته و به خانوار‌های مددجو تحویل داده شد.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر با بیان برنامه‌های این نهاد در بخش مسکن گفت:برنامه ابلاغی این نهاد امسال برای مددجویان بهشهری خرید و یا ساخت ۸۵ واحد مسکونی برای خانوار‌های فاقد مسکن با سرانه ۱۵ میلیون تومان است.


اسدی با اشاره به نیازمندی محرومان در سرفصل‌های مختلف افزود: با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان و با کمک مردم نوعدوست، خیران و مسئولان امیدواریم در رفع مشکلات مسکن مددجویان گام‌های موثری برداریم.


وی گفت:: با هماهنگی‌های صورت گرفته با بسیج سازندگی شهرستان مقرر شد از طریق اردو‌های جهادی ۱۵ واحد مسکن مددجویی در این شهرستان تا پایان سال جاری ساخته شود که تاکنون چهار واحد مسکن برای خانوار‌های تحت حمایت این نهاد ساخته و به آن‌ها تحویل داده شد و مابقی واحد‌ها نیز با مشارکت خیران و آورده مددجو ساخته می‌شود.


اسدی افزود: حدود ۲۰۰ خانوار واجد شرایط نیازمندی مسکن، در این شهرستان شناسایی شدند که امیدواریم با مشارکت مردم و خیران مشکل این افراد در بخش مسکن رفع شود.


وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ تن گچ و سایر مصالح مورد نیاز برای ساخت مسکن مددجویان توسط مردم نیکوکار تامین شده است، گفت: مردم خیّر می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود با کمیته امداد در ساخت مسکن مددجویی همکاری کنند.


انتهای پیام/آ


بهره برداری مسکن مددجویان کمیته امداد در بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.