جبهه تبلیغات،مهم ترین جزء جنگ های فرهنگی-عقیدتی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در جنگ‌های فرهنگی و عقیدتی زیرساخت فکری اهمیت زیادی دارد و جبهه تبلیغات بالاتر از همه جبهه‌ها است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با تعدادی از روحانیون مبلغ اعزامی از قم و مشهد با بیان اینکه تبلیغ از مهم‌ترین مسائل امروز جوامع است،گفت: مهم‌ترین موضوع در فرهنگ و سیاست موضوع تبلیغ است چون اسلام مکتبی غنی است و عالمان و مبلغان مواد اولیه را از منابع می‌گیرند و متناسب با شرایط زمان، مکان و مخاطب برای مردم عادی آماده و تشریح می‌کنند.

وی افزود: امروز با وجود امکانات زیاد بسیاری از کارها برای مبلغان آسان و برخی از کارها به این دلیل که ذهن‌های مردم آماده نیست سخت شده است و در این شرایط مبلغان باید تاثیرگذار باشند چون جریانات بسیار پیچیده بوده و بر روی مسائل سیاسی بسیار دقیق کار می‌شود.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه افرادی که در میدان تبلیغ حضور دارند باید به مسائل روز کاملاً آگاه بوده و جواب‌های قانع کننده‌ای در برابر تبلیغات سودشمن داشته باشند،گفت: در جنگ‌های فرهنگی و عقیدتی زیرساخت فکری اهمیت زیادی دارد و جبهه تبلیغات بالاتر از همه جبهه‌ها است.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: تبلیغات یک هنر است که در آن زوایای خاص مسائل مدنظر است و مردمان خراسان جنوبی مردمان خوبی بوده و هستند و در گذشته علمای بزرگی داشته‌اند.


وی با بیان اینکه اگر در جامعه به علی اکبر (ع) و شهید حججی اقتدا کنیم دشمن هیچگاه نمی‌تواند حرفی بزند و حتی به فکر حمله به بلاد اسلامی بیفتد،افزود: باید مردم را در کربلای امروزی مجهز کنیم چراکه نیرنگ‌های اهل نیرنگ و خدعه‌های معاویه همچنان در جامعه وجود دارد.

انتهای پیام/ب

تبلیغ از مهم‌ترین مسائل امروز جوامع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار