یادواره شهدای کارمند شهرستان زرند برگزار شد

همزمان با سومین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس یادواره شهدای کارمند شهرستان زرند برگزار گردید .

یادواره شهدای کارمند شهرستان زرند برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانمحسن یزدانی فرمانده بسیح ادارات زرند ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دفاع مقدس با اشاره به جایگاه شهدا، گفت : برگزاری یادواره شهدا برای یادآوری رشادت، از خودگذشتگی و فداکاری شهدا انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یکی از بهترین روشها و موثرترین راه هایی است ما میتوانیم به جامعه اسلامی برسیم .


وی افزود : بصیرت و آگاهی و طی کردن مسیر درست از شاخص های اصلی شهدا بود که امروز باید سرلوحه اقدامات مسئولان باشدچراکه شهداء با نثار جانشان امنیت را برای ما به ارمغان آوردند لذا الگوبرداری از سیره شهدا باید سرلوحه امور مسئولان و مردم قرار گیرد.


فرمانده بسیح ادارات شهرستان زرند در ادامه گفت : تمامی شهداء یک هدف مشترکی در وصیتنامه هایشان دنبال میکردند وآن سفارش اکید به حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه بود .وی تصریح نمود همه ما باید پیرو امرولایت فقیه و از اوامر ولایت اطاعت کنیم ودر این راستا انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن را سرلوحه کار خویش قراردهیم .


در ادامه حجه الاسلام رضا ایزدی از طلاب حوزه علمیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم الحرام ماه حزن و اندوه طی سخنانی پیرامون نقش و جایگاه نظام اسلامی در جامعه امروز افزود : نظام اسلامی که در حال حاضر به دست ما رسیده نیاز به حفظ و صیانت از آرمانهای مقدس دارد چراکه این پدیده کم نظیر نظام اسلامی در این تاریخ تقریباً طولانی قربت شیعه یک غنیمت بسیار عظیمی است برای نسل حاضر است .


وی از حوزه های علمیه ، مراجع عظام و تقلید ، بزرگان دینی و مجلس خبرگان که اعصاره اجتهاد حوزه هست بعنوان اولین گروهی یاد نمود و گفت :این اقشار باید برای نظام اسلامی آبروداری کنند و از نیروهای مسلح کشور بعنوان دومین قشر جامعه که آبروی نظام بروی دوش آنها سنگینی میکند درخواست می کنم با عملکرد درست وبرخورد مناسب با مردم و اقدامات بهنگام در حفظ و صیانت از نظام اسلامی کوشا باشند .


حجه الاسلام رضا ایزدی با اشاره به قشر کارمند در نظام اسلامی افزود : کارمندان ، مسئولان وکارگزاران قوانین مصوب و ابلاغیه نظام اسلامی هستند که تمام سیستم اجرائی کشور در دست آنهاست ، چون در برابر چشم مردم هستند بایستی در جایگاهی که قرار دارند از نظام اسلامی صیانت وآبروداری نمایند همانطور شهداء پرچمدار و چراغ هدایت این نظام بودند و ما باید دنبال روی آنها باشیم .


وی برگزاری این یادواره عزت، اقتدار و امنیت امروز نظام اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهداء داریم و راه شهدای ما همان استقامت در برابر استکبار و نظام سلطه است.


انتهای پیام/س

 

گرامیداشت یاد شهدا در زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار