سفر "ایل سوگوار"شبکه دنا به شهرهای استان

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم برنامه تلویزیونی ایل سوگوار شبکه دنا در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گفت: سیمای مرکز استان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هر شب با پخش مراسم عزاداری مردم شهرستان های مختلف استان، همراه عزاداران حسینی و دوستداران خاندان عصمت و طهارت هستند.


یوسف افشار نیا، افزود: عوامل برنامه ساز شبکه دنا در این برنامه تلاش می کنند با آیتم های کاملا ویژه مراسم عزاداری شهادت امام حسین (ع) را در قاب تلویزیون به تصویر بکشند.


وی با اشاره به اینکه ایل سوگوار به مدت ۳۰ دقیقه به پخش عزاداری های مردم شهرستان های مختلف استان اختصاص دارد ادامه داد: این برنامه هر شب عزاداری یکی از شهرستان های استان را که عوامل تولید با هماهنگی قبلی در آن شهرستان حضور یافته اند از سیمای دنا برای بینندگان پخش می کند.


افشار نیا اضافه کرد: اطلاعیه های برگزاری مراسم عزاداری های مردم شهرستان های مختلف استان، احادیث امام حسین (ع) و جایگاه و اهمیت قیام سید و سالار شهیدان همزمان به صورت زیرنویس اطلاع رسانی می شود.


وی گفت: مجری و گزارشگر برنامه نیز در گفتگو با امام جمعه هر شهر و بخش، به معرفی برنامه های عزاداری در نقاط مختلف آن شهرستان، هیئت های مذهبی شاخص و ویژه، آداب و رسوم پسندیده و منحصر به فرد مردم آن منطقه در ماه محرم می پردازد.


افشارنیا افزود: هر سال با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عاشقان این امام بزرگوار و دوستداران خاندان عصمت و طهارت با حضور در تکایا و حسینیه ها، جلوه ای دیگر از ارادت و اخلاص را به نمایش می گذارند و عوامل برنامه ساز شبکه دنا نیز تلاش می کنند تا حال و هوای عاشقان و ارادتمندان اهل بیت (ع) در استان کهگیلویه و بویراحمد را به تصویر بکشند.

انتهای پیام/د

شبکه دنا مهمان شهرهای استان در ماه محرم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.