ذاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

بهره‌برداری از راه آهن قزوین - رشت در زمستان امسال

معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های کشور گفت: تنها ۳۳ کیلومتر از راه آهن قزوین - رشت باقی مانده که در سه ماه سوم سال به اتمام می‌رسد.

بهره برداری از راه آهن قزوین رشت در زمستان امسال/ موانع بر سر راه ساخت راهن شمال  به زودی برداشته  می شودجبار علی ذاکری معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های کشور در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه پروژه راه آهن قزوین -رشت در مراحل پایانی و تنها ۳۳ کیلومتر از ساخت آن باقی مانده،گفت: این پروژه به علت قرار گرفتن درمحور کوهستانی نیازمند ابنیه فنی سنگینی است.

وی با اشاره به پل بزرگ به نام ۵۵ در محور رشت - قزوین گفت: این پل محل تلاقی و برخورد با اتوبان و دارای ۹ دهنه، که تا به امروز ۶ دهنه آن تکمیل شده است.

ذاکری توضیح داد: مقرر شده بود که تونل‌های محور راه آهن رشت - قزوین در ابتدای شهریور ماه به اتمام برسد، اما به علت ریزشی بودن ساخت آن زمان بر شده است.

معاون ساخت راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های کشور اظهار کرد: تا به امروز ۲ تونل این محور تکمیل و کار‌های نهایی آن در حال انجام است و تنها یک تونل باقی مانده که ساخت آن تا ۲۰ روز دیگر به اتمام می‌رسد.

وی توضیح داد: پیش بینی می‌شود پروژه راه آهن قزوین - رشت تا پایان فصل پاییز به اتمام و در سه ماهه چهارم سال به بهره برداری برسد.

 انتهای پیام/

اتمام  راه آهن  قزوین - رشت تا پایان پاییز 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار