امام جمعه معمولان:

صلابت شهید حججی دنیا را به لرزه درآورد

امام جمعه معمولان گفت:شهید حججی در قلب ملت ایران جا دارد و صلابت این شهید در برابر تکفیری‌های داعش دنیا را به لرزه درآورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت الاسلام حکیمی گیلانی، امام جمعه معمولان گفت:بسیج امروز به عنوان یک نیروی مردمی و تاثیرگذار در ابعاد مختلف اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

وی با اشاره به مقام ومنزلت رفیع شهید بیان کرد:سه دسته انسان از قبیل: انبیاء، علما و شهدا در آخرت حق شفاعت دارند که به اذن خدا انجام می‌دهند.

امام جمعه معمولان با اشاره به اینکه افتخار می‌کنیم در مملکتی هستیم که امثال شهید حججی زندگی می‌کردند افزود: با عنایت پروردگار متعال شهید حججی در قلب ملت ایران جا دارد به طوری که امروز در افتتاح این پایگاه‌ها شاهد نصب تمثال این شهید هستیم.

وی با بیان اینکه ۳۱ شهریورماه و اول مهرماه سه مکتب بوجود آمد عنوان کرد: مکتب انسان ساز عاشورا، آموزش وپرورش و دوران دفاع مقدس از جمله مکتب‌هایی هستند که نسل جوان با تبعیت از آن‌ها می‌تواند به سعادت وموفقیت در زندگی دست پیدا کند.

حجت الاسلام حکیمی ادامه داد:صلابت شهید حججی در مقابل تروریست‌های تکفیری صهیونیستی برای همه ما درس استقامت، ایثار، شجاعت، ایستادگی در برابر ظلم و بصیرت را می‌رساند.

وی افزود: در مقابل زمانی که تفنگداران آمریکایی به اسارت نیرو‌های ایرانی درآمد علی رغم اینکه نیرو‌های ما با آن‌ها برخورد مناسبی داشتند، ولی به گریه والتماس افتادند، ولی شهید حججی با نگاهش شکرگزار از خداوند بود که در این جایگاه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ د

شهید حججی در قلب ملت ایران جا دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.