راهکار‌های مقابله با تهدیدات فضای مجازی را در کتاب نویسنده بهشهری بخوانید

کتاب چالش‌ها و تهدید‌های نظام خانواده در بستر شبکه‌های اجتماعی تالیف نویسنده بهشهری منتشر شد.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  مسعود فلاح رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر گفت: محمد مهدی ذاکری کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و رویا رضاپور کتاب چالش‌ها و تهدید‌های نظام خانواده در بستر شبکه‌های اجتماعی را منتشر کردند.

وی افزود: این کتاب با پیشگفتاری از مرتضی موسویان رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر گفت:نویسنده در این کتاب به بررسی مهمترین آسیب‌های فضای مجازی و تأثیرات آن بر خانواده‌ها پرداخت و مؤلفان تلاش کرده‌اند تا راهکار‌هایی را در راستای مقابله و کاهش تهدیدات فضای مجازی در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و آموزشی ارائه کنند.

فلاح افزود: با توجه به استقبال گسترده قشر نوجوان و جوان از شبکه‌های اجتماعی مجازی، بررسی مسائل مربوط به این شبکه‌ها جهت اتخاذ تصمیمات صحیح و برنامه‌ریزی دقیق توسط مسئولان فرهنگی و اجتماعی و نیز خانواده‌ها را ضروری ساخته است.

وی گفت: این کتاب برای خانواده‌ها جهت آشنایی با چارچوب‌ها و ویژگی‌های فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی بسیار مناسب است و همچنین به بررسی پیامد‌های مثبت و منفی شبکه‌های اجتماعی و ارائه راهکار و راهبرد‌های گوناگون برای مدیریت و مقابله با این موارد پرداخته است.

انتهای پیام/آ

انتشار کتاب نویسنده بهشهری با موضوع مفابله با تهدیدات فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.