رئیس سابق فدراسیون چوگان: دلیل برکناریم را از وزیر ورزش بپرسید

وکیل گیلانی گفت:من خودم تصمیم به رفتن از فدراسیون چوگان را نگرفتم و تا روز آخر هم ایستادم و تمام کارهایم را انجام دادم.

وکیل گیلانی: طبق چه ضابطه‌ای وزیر ورزش و جوانان یا داورزنی من را عزل کردند؟گلناز وگیل گیلانی در گفتگو با گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رفتن از فدراسیون چوگان گفت: من خودم تصمیم به رفتن از فدراسیون چوگان را نگرفتم و تا روز آخر هم ایستادم و تمام کارهایم را انجام دادم، اما نمی‌دانم طبق چه ضابطه‌ای وزیر ورزش و جوانان یا داورزنی من را عزل کردند؟ من تا آخرین روز کاری هم در فدراسیون بودم و تمام کارهایم را به خوبی انجام دادم و حتی یکی از اعضا را برای برگزاری مسابقات به خراسان رضوی فرستاده بودم، اما وقتی من را نمی‌خواهند، من که کاسه داغ‌تر از آش نیستم. ما را به خیر و آن‌ها را به سلامت.

او ادامه داد: باید از داورزنی بپرسید که چرا من را نخواستند. اما فکر می‌کنم به دلیل اینکه اطاعت کورکورانه از خیلی افراد نداشتم از سیستم حذف شدم.

گیلانی درباره عکس‌های خانوادگی خود در فضای مجازی گفت: باز هم می‌گویم بهتر است این مسائل را از داورزنی بپرسید.رفتن من ربطی به عکس‌ها ندارد. داورزنی باید در این زمینه پاسخگو باشد تا من هم بدانم به چه دلیل از فدراسیون کنار گذاشته شدم. در این چند روز هیچ کدام از مسئولان وزارت ورزش و جوانان جواب من را نیز ندادند و حکمی هم برای ابطال حکم قبلی من صادر نشده است.

رئیس سابق فدراسیون چوگان در پایان گفت: ‌۲ ماه از وزیر ورزش و جوانان وقت ملاقات خواستم، اما نتوانستم با او دیداری داشته باشم و واقعاً چنین شرایطی برای خود من هم ابهام دارد. وقتی این همه برای ماندن تلاش می‌کنم، اما سیستم من را نمی‌خواهد بنابر این باید بروم. بهتر است ورزش چوگان محدود همان ۵۰-۶۰ نفر باشد.

او در مورد پاسخ به این سؤال که اگر وزارت ورزش و جوانان برکناری شما را رد کنند نظرتان چیست، افزود: من به کارم برمی‌گردم، چون دوست داشتم کار کنم چرا عاشق ایران و کارم هستم، اما بدون اینکه به من بگویند حکم عزلم را صادر کردند. اولین تجربه را در ورزش دارم و برای ورزش کشورمان متأسف هستم.

انتهای پیام/

 اظهارات رئیس سابق فدراسیون چوگان پس از برکناری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار