سفر 5 میلیون گردشگر داخلی به سرعین

از ابتدای سال جاری پنج میلیون و ۳۰۰ نفر گردشگر داخلی به شهرستان سرعین سفر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عاطف ناصری فرماندار سرعین در مراسم تجلیل از فعالان برتر گردشگری اردبیل تصریح کرد: این آمار براساس ورودی خودرو به سرعین محاسبه شده و برای هر خودرو به صورت میانگین چهار سرنشین در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید به تبدیل شدن سرعین به یکی از قطب‌های گردشگری استان افزود: در تداوم برنامه‌های گردشگری شهرستان، توسعه گردشگری زمستانی مدنظر بوده و امسال برنامه ویژه برای برگزاری مسابقات اسکی در سطح ملی و بین‌المللی داریم.

فرماندار سرعین تصریح کرد: برگزاری مسابقات اسکی در طول زمستان برنامه ریزی شده و هر هفته ۵۰۰ اسکی‌باز از سراسر کشور به سرعین سفر خواهند کرد.

ناصری گفت: شهر سرعین می‌تواند پایلوت مسابقات ملی و بین‌المللی ورزشی باشد و به ویژه در بخش گردشگری زمستانی ظرفیت‌های متعددی دارد.

وی با اشارهبه اینکه حوزه گردشگری یکی از فعال‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور از نگاه دولت است، ادامه داد: گردشگری می‌تواند در توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری سهم قابل‌توجهی ایفا کند.

فرماندار سرعین در ادامه افزود: در فضای فراهم شده برای توسعه گردشگری ضروری است تمامی قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ع

سفر گردشگران داخلی به سرعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.