ورزشگاهی 200 میلیاردی و سکو های خالی

با وجود افتتاح ورزشگاه امام رضا (ع) همچنان بازی‌های تیم‌های مشهدی در این ورزشگاه انجام نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان همان طور كه مى دانيم از سال هاى گذشته ساخت ورزشگاهی زیبا و البته مدرن در ایران به همت آستان قدس رضوی صورت گرفت و ورزشگاه جديدى در مشهد بر پا شد. زمانی که پروژه ساخت ورزشگاهی که امکانات ویژه‌ای دارد و علاوه بر زمین چمن با گنجایش 25 هزار تماشاگر، 14 سالن ورزشی و یک زمین تمرین فوتبال هم کنار آن ساخته شده  کلید خورد یک نقطه مثبت در بحث عمرانی ورزش کشور شکل گرفت.

گفته می شود  بالغ بر 200 میلیارد تومان برای ساخت این ورزشگاه هزینه شده است، با این حال یکی از معضلات اصلی که سد راه برگزاری مسابقه در ورزشگاه امام رضا (ع) شده، محل ساخت این ورزشگاه است، ورزشگاه امام رضا (ع) در مرکز شهر مشهد و در بلوار خیام احداث شده و این بلوار جزء پر رفت و آمدترین خیابان‌های مشهد است و معضل ترافیکی شاید تنها ایرادی  است که به این ورزشگاه وارد است. 

در حال حاضر، هم آستان قدس و هم شورای تأمین آماده برگزاری مسابقه در ورزشگاه امام رضا (ع) هستند، اما برای جلوگیری از اتفاقات پیرامون، کمی با ریسک حرکت می‌کنند. یکی از دغدغه‌های آستان قدس هم مسائل فرهنگی در ورزشگاه است که چون این ورزشگاه به نام امام رضا (ع) متبرک شده و باید مسائل اخلاقی و فرهنگی از سوی هواداران رعایت شود. 

با وجود اين ورزشگاه زيبايى همچون ورزشگاه امام رضا (ع) توسط مسئولان مربوطه بر پا شد تا هواداران و تيم هاى مشهدى بتوانند از آن بهره ببرندو این جای تقدیر دارد و از سویی این موضوع که امروز مورد هجمه برخی ها قرار گرفته است در بیشتر شهرهای ایران یک حُسن محسوب می شود.

وجود یک ورزشگاه در دل شهر که براحتی بتوان به آن دسترسی داشت از نقاط مثبت ساخت این ورزشگاه است و در حضور بیشتر جوانان و نوجوانان علاقه مند به ورزشگاه کمک خواهد کرد.

 ورزشگاه امام رضا (ع)  تنها براى يك بار ميزبان ديدار هاى ٢ تيم منتخب مشهد و كربلا بود  و البته می تواند در بیشتر بازی های داخلی و بین المللی مورد استفاده قرار گیرد.

طبق هماهنگى هاى صورت گروه قرار بود برگزارى ديدار هاى پيكان و سياه جامگان در ورزشگاه امام رضا (ع) باشد اما باز هم در لحظه آخر برگزارى اين ديدار در اين ورزشگاه لغو شد تا همچنان استفاده از ورزشگاه در هاله اى از ابهام قرار گيرد.البته طبق شواهد و قرائن آن طور که پیداست خود تیم های مشهدی برای گرفتن صدور مجوزهای لازم از شورای تأمین استان خراسان رضوی کم کاری کرده اند و گرنه مسئولان آستان قدس مشکلی با برگزاری دیدار در ورزشگاه تازه تأسیس شده امام رضا(ع)ندارند.

برهمین اساس هاشمی جواهری مدیر کل تربیت بدنی آستان قدس رضوی در این باره به خبرنگار ما گفت:ما حرفی در این مورد نداریم و با توجه به اینکه اعلام آمادگی خود را برای برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) کرده ایم مابقی مسائل به خود باشگاه ها باز می گردد.

او ادامه داد: اگر 2 تیم سیاه جامگان و پدیده مجوزهای لازم را از شورای تأمین مشهد بگیرند، در‌ آن صورت اجازه بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) را دارند. در ضمن باید بگویم درباره مبلغ اجاره بها این ورزشگاه هنوز صحبتی نشده است و در‌ آینده تصمیم گیری می کنیم.

مدیر کل تربیت بدنی آستان قدس رضوی در پایان خاطر نشان کرد: اگر مسئولان تیم پدیده مجوزهای لازم را کسب کنند در‌ آن صورت می توانند در هفته نهم در ورزشگاه امام رضا (ع) از حریف خود پذیرایی کنند.همچنین برقرای امنیت در ورزشگاه امام رضا (ع) بر عهده ما نیست و فقط ورزشگاه را برای برگزاری بازی ها آماده می کنیم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانیم:

برگزاری دیدار سیاه جامگان و پیکان در ورزشگاه امام رضا(ع)!

افتتاح مدرن ترین ورزشگاه ایران در مشهد مقدس + فیلم

حضور بانوان در ورزشگاه امام رضا(ع)

برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) در هاله ای از ابهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار