مهاباد؛

افتتاح 7 مدرسه توسط بنیاد برکت در آذربایجان غربی

با همت بنیاد برکت و همزمان با افتتاح 123 طرح مدرسه سازی در کشور ، هفت مدرسه در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی افتتاح شد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی امروز در ارتباطی که از طریق ویدئو کنفرانس برقرار شد، در این خصوص اظهار داشت : بنیاد برکت هرچه در توان دارد برای رفع محرومیت در مناطق کمتر برخوردار به کار میگیرد زیرا که رهبر معظم انقلاب همواره بر رفع محرومیت ها تاکید دارند.افتتاح 7 مدرسه توسط بنیاد برکت در آذربایجان غربی


رئیس دفتر رهبرمعظم انقلاب با بیان اینکه شهروندان آذربایجان غربی مرزبان کشور هستند، اضافه کرد : آذربایجان غربی ، استانی متشکل از قومیت های کرد و آذری و سایر قومیت ها و مذاهب است که در طول سالهای متمادی زندگی بسیار مسالمت آمیز و خوبی در کنار یکدیگر داشته اند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در آئین بهره برداری از این مدارس گفت: این مدارس در شهرستان های میاندوآب، بوکان، شوط، ماکو، نازلو، اشنویه و چالدران با 37 میلیارد ریال هزینه احداث شده است.


حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی با اشاره به اینکه بنیاد برکت پیش از این احداث 42 مدرسه را در این استان برنامه ریزی کرده بود، افزود: 25 مدرسه بنیاد برکت در سال های گذشته به بهره برداری رسیده بود و هفت مدرسه نیز امروز افتتاح شد.


انتهای پیام/ع


آذربایجان غربی امروز شاهد افتتاح هفت مدرسه با 37 میلیارد ریال اعتبار توسط بنیاد برکت بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.