نظارت بر عملکرد شرکت‌های خدمات رسان دولتی

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت:با بهره‌گیری از نظرات مشاوران و پیشکسوتان بازنشسته نظارت بر عملکرد شرکت‌های خدمات رسان دولتی را در برنامه‌کاری خود قرار می دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سجادی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه  گفتدستور‌العمل‌های و بخشنامه از سوی مراجع ذی‌صلاح برای بررسی و خدمات ارائه شده به مشترکان و جامعه مصرف نسبت به استقرار آن‌ها از اول مهرماه سال‌جاری به مدت یک هفته کاری در محل مناطق سه گانه شرکت امور آب و فاضلاب شهری صادر شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اهداف مورد نظر را استقرار کارشناسان در شرکت‌های خدمات‌رسان عمومی، شامل بررسی بخشنامه و دستورالعمل جاری صادر شده از سوی مراجعه ذی‌صلاح با هدف رعایت حقوق مصرف کنندگان و بهره‌برداران دانست.

به گفته این مسؤول از دیگر اهداف این بخشنامه می‌توان به انطباق مفاد دستورالعمل با خروجی و عملکرد شرکت‌ها‌ی خدمات‌رسان در قبال مشترکان ذی‌ربط اشاره کرد.

سجادی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی مناسبت به مشترکان با هدف طرح شکایات آن‌ها نسبت به عملکرد شرکت‌های خدمات‌رسان و مشاهده هر‌گونه تخلفات تعزیراتی اعمال برخورد قانونی با آن‌ها را شامل می‌شود.

وی از عموم مردم خواست هرگونه نارضایتی خود را از شرکت‌های خدمات‌رسان را به شماره تماس تلفنی 124 گزارش کنند و یا به صورت حضوری و مکتوب شکایت خود را به واحد شکایت مردمی واقع در ساختمان شهید باهنر سازمان صنعت، معدن و تجارت مستقر در خیابان سنجابی تحویل دهند.

سجادی ادامه داد: گروه‌های بازرسی ذی‌ربط طی مدت استقرار آماده هرگونه اعتراض، گزارش و شکایت مردمی بوده‌اند و نتیجه نهایی را به شاکی پرونده اعلام می‌کنند.

 

انتهای پیام/ز

مردم  نارضایتی خود را از شرکت‌های خدمات‌رسان  به شماره تماس تلفنی 124 گزارش کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.