سردار باقری دومین جلسه هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی را تشریح کرد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح دومین جلسه هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه دومین جلسه هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی که در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه تصویب شد سردار خضرایی که بیش از ۶ سال مدیریت این مجموعه را بر عهده داشتند و خدمات ارزنده ای را در این مجموعه انجام دادند، جای خود را به آقای علی اصغر جعفری که دارای سوابق ایثارگری و فرهنگی هستند دادند.

وی ادامه داد: امیدواریم در دوره جدید مسئولیت، این مجموعه بتواند با استفاده از تجارب پیشکسوتان، اسناد و مدارک دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت را در جامعه توسعه دهد.

سرلشکر باقری گفت: همچنین در این جلسه مصوب شد با تفاهم و همکاری وزارت خانه های آموزش و پرورش و علوم, تحقیقات و فناوری زمینه و تسهیلات استفاده هر چه بیشتر جوان، بسیجیان، کارکنان نیروهای مسلح و طلاب فراهم شود و استفاده بهتر و بیشتری از ظرفیت این مجموعه داشته باشند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت موزه، فعالیت ها به شکل محتوایی تقویت خواهد شد، گفت: زیرساخت های موزه برای فعالیت های مرتبط فراهم است و ۵۶ پروژه بزرگ که با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان در حال تهیه است، در اختیار موزه قرار می گیرد. همچنین در حوزه انقلاب اسلامی و ضرورت شناساندن آن چه مورد تصویب مقام معظم رهبری است، محتواهای جدیدی ارائه خواهد شد.

سرلشکر باقری همچنین از امضای تفاهم نامه میان ستادکل نیروهای مسلح و صدا و سیما خبر داد و گفت: با همکاری صدا و سیما برنامه های مختلفی درباره مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، تولید مستندهای موفقیت های کارکنان وظیفه و بهبود وضع کارکنان وظیفه تولید و انجام خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران؛ محمد علی نجفی شهردار تهران؛ دکتر علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما و امیر حاتمی وزیر دفاع حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

دومین جلسه هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار