معاون مجمع خیرین سلامت ؛

کمک میلیاردی خانم سیرجانی برای درمان مردم

معاون مجمع خیرین سلامت گفت: یک خانم سیرجانی نیکوکار با وقف دارایی و دیه فرزندش به ساخت واحد درمانی در هماشهرسیرجان کمک کرد.

کمک میلیاردی خانم سیرجانی برای درمان مردمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سیدمحمد طباطبایی گفت: خانم گلنساء زارعی دهنوی ساکن هماشهر سیرجان با حضور در دفتر مجمع خیرین سلامت به همراه دو پسرش حسن و علی محمود آبادی بخش اعظم دارایی خود را به این مجمع اهدا کرد تا صرف هزینه ساخت مرکز درمانی این شهر شود.

وی افزود: این خانم 70 ساله با نیت خیر دارایی خود را در مسیراحداث مرکز درمانی برای بیماران هزینه می کند.

وی تصریح کرد: این خانم همچنین 200 میلیون تومان دیه دخترش که در تصادف جان باخته به همراه زمین و املاک خود در سیرجان را با برآورد قیمتی یک میلیارد تومان در اختیارمجمع خیرین سلامت سیرجان گذاشت تا در زادگاه و محل زندگی اش هما شهر مرکز درمانی ساخته شود.

معاون مشارکتهای مردمی مجمع خیرین سلامت کشور،بیان کرد: مجمع خیرین سلامت سیرجان با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و باهدف ساخت بیمارستان فوق تخصصی که نیاز مجموعه درمانی شهرستان سیرجان بود فعالیت خود را آغاز کرده است.

طباطبایی اظهار کرد:تاکنون زمین این  در موقعیت مرکزی شهر به مساحت دو و نیم هکتار و با ارزش بیش از 30 میلیارد تومان تامین وبرای عملیات اجرایی آماده و پروانه ساخت این بیمارستان هم با مشارکت شهرداری سیرجان صادر شد.


وی ادامه داد: سرمایه گذاران و پزشکان سیرجانی نیز آماده مشارکت در ساخت این بیمارستان هستند.

انتهای پیام/ح

کمک میلیاردی برای ساخت بیمارستان در هماشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار