نگاهی به مهم ترین بازی های لیگ های اروپایی

رقابت های لیگ های مهم اروپایی که از روز گذشته آغاز شده است امروز ادامه پیدا می کند.

به گزارش خبرنگاردنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،رقابت های لیگ های معتبر اروپایی امروز هم پیگیری می شود و تیم های مختلف و مدعی برای تثبیت جایگاه خود به مصاف رقبای خود می روند. تعداد بازی های مهم امروز بیشتر از روز گذشته است و تیم هایی چون رئال مادرید ، بارسلونا ، یوونتوس ، آرسنال و لیورپول امشب به مصاف حریفان خود می روند.

لالیگا ( هفته هفتم)

///ویژه خانم خزاعلی///یکشنبه صبح ///نکاهی به مهم ترین بازی های لیگ های اروپایی

رئال‌سوسیداد - بتیس (13:30)
بارسلونا - لاس پالماس (17:45)
ویارئال - ایبار (20)
والنسیا - بیلبائو (20)
رئال‌مادرید - اسپانیول (20:15)

*رقابت های لالیگا امشب شاهد برگزاری دو دیدار مهم و حساس است . تیم های بارسلونا و رئال مادرید به ترتیب مقابل تیم های لاس پالماس و اسپانیول قرار می گیرند. شاگردان ارنستو والورده تاکنون در تمام دیدار های گذشته خود به برتری رسیده اند و صدرنشین مسابقات لالیگا هستند. آنها همچنین در اروپا هم خوش درخشیده اند و با شکست اسپورتینگ لیسبون در این هفته صدرنشین گروه خود هستند.

تیم فوتبال لاس پالماس در 6 هفته گذشته تنها موفق به کسب 6 امتیاز شده است و حریف جدی برای بارسلونا محسوب نمی شود . اما در دیگر بازی مهم این هفته شاگردان زیدان برابر تیم اسپانیول قرار می گیرند. رئال ها در 6 هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکرده اند و با 11 امتیاز تیم ششم جدول لالیگا هستند. آنها بدون شک کار آسانی برابر تیم اسپانیول نخواهند داشت و در صورتی که نتوانند 3 امتیاز بازی را کسب کند قطعا با یک بحران مواجه خواهد شد.

سری آ ( هفته هفتم)

///ویژه خانم خزاعلی///یکشنبه صبح ///نکاهی به مهم ترین بازی های لیگ های اروپایی

ناپولی - کالیاری (14)
اسپال - کروتونه(16:30)
تورینو - هلاس ورونا (16:30)
لاتزیو - ساسولو (16:30)
بنونتو - اینتر (16:30)
کیه وو - فیورنتینا (16:30)
آث میلان - آاس رم (19:30)
آتالانتا - یوونتوس (22:30)

*رقابت های هفته هفتم سری آ ایتالیا در روز یکشنبه شاهد برگزاری چند دیدار مهم است. تیم صدرنشین ناپولی در نخستین دیدار روز یکشنبه به مصاف تیم کالیاری می رود. ناپلی ها تنها با لطف تفاضل گل در جایگاهی بالاتر از یوونتوس قرار دارند و در صورتی که نتوانند به همین روند خود ادامه بدهند صدر جدول را از دست می دهند. با این حال رقیب آنها تیم چندان قدرتمندی نیست و تنها موفق به کسب 6 امتیاز از 6 بازی گذشته خود شده است. دیگر بازی مهم امروز میان تیم های آتلانتا و یوونتوس است. شاگردان آلگری امیدوارند بتوانند به روند خوب خود ادامه دهند و به صدر جدول برسند . یوونتوس در تمام بازی های قبلی خود در سری آ به برتری رسیده است و امیدوار است در این هفته هم بتواند آتلانتا رده نهمی را هم شکست دهد. 

آث میلان و رم هم مهم ترین بازی این هفته را برگزار می کنند. این بازی به میزبانی ورزشگاه سن سیرو برگزار می شود و برای دو تیم هم از جهت حیثیت و هم از جهت امتیاز مهم است. تیم فوتبال رم این روز ها 12 امتیازه است و در جایگاه پنجم قرار دارد. میلان هم مانند رم 12 امتیازه است و در جایگاه ششم قرار دارد. برنده این بازی می تواند اختلاف خوبی با رقیبش در جدول رده بندی ایجاد کند.

آخرین بازی مهم رقابت های سری آ هم میان تیم قعر جدولی بنونتو و اینتر میلان است. اینتری ها با تساوی هفته گذشته خود 2 امتیاز با صدر فاصله گرفتند و در جایگاه سوم جدول ایستادند آن ها امیدوارند در این هفته با کسب یک پیروزی آسان و کسب 3 امتیاز همچنان خود را در کورس نگه دارند.

لیگ جزیره (هفته ششم )

///ویژه خانم خزاعلی///یکشنبه صبح ///نکاهی به مهم ترین بازی های لیگ های اروپایی

 آرسنال - برایتون (14:30)
اورتون - برنلی (16:45)
نیوکسل - لیورپول (19)

*رقابت های لیگ جزیره در هفته هفتم با  برگزاری 3 دیدار در روز یکشنبه به پایان می رسد. در مهم ترین بازی های روز یکشنبه تیم های آرسنال و لیورپول به مصاف تیم های برایتون و نیوکاسل می روند.شاگردان آرسن ونگر در این هفته کار نسبتا آسانی را برابر برایتون خواهند داشت. آن ها مصدوم و محرومی ندارند و می توانند به کسب 3 امتیاز جایگاه خود در جدول را بهتر کنند. در دیگر بازی مهم امروز هم تیم لیورپول در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم نیوکاسل می رود. شاگردان یورگن کلوپ 11 امتیازی هستند و امیدوارند که بتوانند با کسب 3 امتیاز به رده های بالاتری برسند.

انتهای پیام /

مهم ترین بازی های لیگ های اروپایی
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار