رئیس شورای ابیانه خبر داد:

محدودیت ورود گردشگر به ابیانه

رئیس شورای اسلامی روستای ابیانه گفت: با توجه به فضای کم روستا و بافت کوچک ابیانه پذیرش گردشگر در روزهای تاسوعا و عاشورا غیر ممکن است و دلیل آن هم کمبود فضا برای ارائه خدمات به گردشگردان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا علیرضایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روستای تاریخی ابیانه در آستانه ثبت جهانی است و ما افتخار می‌کنیم در طول سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی هستیم.

وی افزود: در چند سال گذشته دهیاری و شورای روستا زیر‌ساخت‌های لازم برای حضور گردشگران را فراهم آورده و حتی در ایام تعطیلات نوروز برای رفاه حال گردشگران سرویس اتوبوس رایگان برای جابجایی گردشگران فراهم کردیم.

رئیس شورای اسلامی روستای ابیانه تصریح کرد: طبق سنت هر ساله مردم ابیانه در هر کجا که باشند روز تاسوعا و عاشورا خود را به ابیانه می‌رسانند.

وی بیان کرد: با توجه به فضای کم روستا و بافت کوچک ابیانه پذیرش گردشگر در روزهای تاسوعا و عاشورا تقربیا غیر ممکن است و دلیل آن هم کمبود فضا برای ارائه خدمات به گردشگران است و گردشگر در این روز با حضور در ابیانه با سختی‌های زیادی به خاطر کمبود فضا مواجه می‌شود.

علیرضایی خاطر نشان کرد: البته تورهای گردشگران خارجی و افرادی که هتل را در این 2 روز رزرو کرده‌اند مشکلی برای سفر ندارند و لذا از هم وطنان عزیز استدعا می‌شود در روزهای  تاسوعا و عاشورا از سفر به ابیانه خودداری کرده و سفر خود را به روزهای دیگری موکول کنند.

 

انتهای پیام/م

 

محدودیت ورود گردشگر به ابیانه در روزهای تاسوعا و عاشورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.