جانشین فرمانده سپاه دیر:

خروجی حسینیه‌ها باید یک انسان ارزشی و انقلابی باشد

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: خروجی حسینیه و موکب اباعبدالله الحسین (ع) باید یک انسان ارزشی، انقلابی و حسینی باشد.

خروجی حسینیه‌ها باید یک انسان ارزشی و انقلابی باشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ،  سیدعلی حسینی‌نیا پیش از ظهر پنجشنبه در اجتماع بسیجیان روستای الی شمالی شهرستان دیر اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و بسیجیان و به‌ویژه صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا است.

وی با بیان اینکه دشمن از صحنه جنگ سخت به جنگ نرم تغییر تاکتیک داده است، افزود: امروز دشمن در خانه ما و از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای و گروه‌های واتساپ و کانال تلگرام به دنبال از بین بردن نقاط قوت ما در هشت سال دفاع مقدس یعنی همان باور‌ها و اعتقادات ارزشی جامعه به‌ویژه نسل جوان است.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء عنوان کرد: در جنگ نرم همگان از روحانی و دانشجو دانش آموز گرفته تا زنان و دختران ما در معرض هجمه فرهنگی دشمن قرار دارند، لذا باید هوشیار باشیم.

وی با تأکید بر لزوم ورود همگان به مقابله با جنگ نرم دشمن اضافه کرد: دشمن بر روی حسینیه و موکب و زنجیر زنی و سینه‌زنی ما نیز ما نیز کار کرده است و به‌دنبال این است که ما را به یک شیعه منفعل یا همان شیعه انگلیسی تبدل کند که کاری به مسائل جهان اسلام و جامعه پیرامونی خود نداشته باشیم.

حسینی‌نیا تصریح کرد: افراد باید تربیت و سبک زندگی اسلامی را از درون خانواده‌های خود شروع کنیم تا در مرحله بعد آن را به جامعه تسری بدهیم.

وی افزود: امام حسین (ع) به قصد نجات دین اسلام قدم در وادی کربلا گذاشت و متأسفانه جز عده کمی دیگران به ندای دعوت امام لبیک نگفتند و خسران زده شدند.

این مقام مسئول با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی برای ترویج شعائر اسلامی عنوان کرد: خیل عظیم چند ده میلیونی زائران در پیاده روی اربعین حسینی را هیچ کجا جهان حتی در کنگره عظیم حج نیز نمی‌ینیم.

وی افزود: خروجی حسینیه و موکب اباعبدالله الحسین (ع) باید یک انسان ارزشی، انقلابی و حسینی باشد و این ملاک‌هاست که رتبه شیعه‌گری ما را مشخص می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه دیر برگ برنده شیعیان واقعی را رعایت تقوا در همه مراحل زندگی دانست و ادامه داد: باید از قیام عاشورا و کربلای حسینی درس ایثار و از خودگذشتگی و ظلم ستیزی بگیریم.

انتهای پیام/ف

خروجی  موکب اباعبدالله الحسین (ع) باید یک انسان  حسینی باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.