ظهر امروز صورت گرفت

افتتاح شبانه‌روزی شدن مرکز جامع سلامت شهر معمولان

مراسم افتتاح شبانه‌روزی شدن مرکز جامع سلامت شهر معمولان با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مراسم افتتاح شبانه‌روزی شدن مرکز جامع سلامت شهر معمولان با حضور امام‌جمعه معمولان، نماینده مردم پلدختر و معمولان، فرماندار پلدختر، علیرمعاون اداری و مالی کمیته امداد کشور، مدیرکل امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد کشور، مدیرکل کمیته امداد لرستان و جمعی از مسئولان شهرستان پلدختر برگزار شد.

امام‌جمعه معمولان روز پنجشنبه در این مراسم ضمن تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هیچ کجای ایران با این تعداد جمعیت درمانگاه شبانه‌روزی ندارد که خوشبختانه بادرایت و مدیریت صحیح مسوولان استانی و شهرستانی و حمایت‌های ویژه نماینده مردم پلدختر در مجلس، فرماندار و بخشدار معمولان این امر تحقق یافت.

حجت‌الاسلام احمد حکیمی گیلانی افزود: انتظار می‌رود در آینده نزدیک این مرکز به بیمارستان تبدیل شود، زیرا شهر معمولان با مراکز بیمارستانی پلدختر و خرم‌آباد هر کدام ۶۰ کیلومتر فاصله دارد و رفت و آمد و طی طریق برای مردم سخت و دشوار است.

وی ضمن تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در شبانه‌روزی کردن این مرکز گفت: نماینده مردم پلدختر و معمولان که عملکرد چشم‌گیری دارد و مشکلات مردم را پیگیری می‌کند که امیدواریم این مرکز نیز در آینده نزدیک حداقل به بیمارستانی که بتواند بیماران را یک یا دو شب پذیرش کند تبدیل شود.

وی افزود: منطقه معمولان به لحاظ حوزه جغرافیایی از دو الی سه شهرستان استان لرستان بیشتر و وسیع‌تر است و جمعیت روستایی آن زیاد است که به‌صورت پراکنده در اطراف این بخش واقع شده‌اند.

امام‌جمعه معمولان گفت: دانش آموزان در بعضی از این روستا‌ها در کانکس درس می‌خوانند و در بعضی جا‌ها در چادر زندگی می‌کنند که کمیته امداد در سطح استان و شهرستان باوجود زحماتی که متحمل می‌شوند و جای تقدیر دارد جا دارد نسبت به این قشر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حکیمی بابیان این‌که بخش معمولان ۸۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است افزود: این بخش باوجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیاد نیازمند توجه بیشتری است همچنان که عشایر این منطقه باگذشت ۳۵ سال از انقلاب طی ۲، سه سال اخیر جاده دسترسی به آن‌ها آسفالته شده و نیاز به توجه بیشتری دارد.

انتهای پیام/د

 مرکز جامع سلامت شهر معمولان شبانه‌روزی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.