عبداللهى: برد استقلال متعلق به منصوریان و کادر فنى بود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: برد تیم مقابل سپیدرود متعلق به منصوریان و البته فعلى است.

عبداللهى: برد استقلال متعلق به منصوریان و کادر فنى بودنصراله عبداللهی خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این روز‌های استقلال گفت: با توجه به اینکه درباره بحث انتخاب سرمربی و شایعه‌ها سر و صداى زیادی به پا شده، اما تمرینات بازیکنان بعد از بازی با سپیدرود رشت تعطیل شده و قرار است از امروز دور جدید تمرینات در آرامش کامل آغاز شود. بازی مقابل سپیدرود نیز بچه‌ها تمام توان خود را به کار گرفتند و در روز تولد ۷۲ سالگی استقلال توانستند برد شیرینی را رقم بزند. برد خارج از خانه آن هم در روز تاسیس باشگاه بزرگى همچون استقلال بسیار لذت بخش بود.امیدوارم این روند در هفته‌های آتی نیز ادامه داشته باشد و استقلال بتواند به جایگاه واقعی خودش برسد

 او درباره اینکه آیا در مسائل فنی در دیدار مقابل سپیدرود نقشى داشته است یا خیر گفت: کمترین نقش را داشتم و تنها وظیفه ام ایجاد فضای آرام میان اعضای تیم است و اگر نتیجه اى هم کسب شده متعلق به منصوریان، فریبا، خرمگاه و بقیه اعضاى و همان کادر فنی قبلی و البته کادر فنی فعلى است چرا که آن‌ها مدت‌ها در کنار هم روی نیمکت قرار داشتند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گفته مى شود بازیکنان از رفتن منصوریان ناراحت نشده اند بیان کرد: به هیچ عنوان چنین چیزى صحت ندارد. بازیکنان قدیمی از مدت‌ها پیش در کنار منصوریان حضور داشتند و بازیکنان جدید هم که به تازگى به جمع ما اضافه شدند همه احساساتى هستند و از این مساله ناراحت بودند، اما آن‌ها بعد از بازی با ذوب‌آهن به یک باره تصمیم گرفتند که تلاش کنند تا نتایج از دست رفته را بازگردانند چرا که استقلال به اندازه کافى از صدر جدول فاصله دارد و به همین دلیل بازیکنان تلاش خواهند کرد تا فاصله بوجود آمده را کم و بتوانند نتایجى را که تا به اینجا از دست داده اند را دوباره کسب کنند. امیدوارم با تلاش کادر فنی و بچه‌ها، استقلال به جایگاه واقعی خود در در جدول برسد و بتواند دل هواداران که مالک اصلی باشگاه هستند را شاد کنند.

 

انتهای پیام/

پیروزی آبی پوشان پایتخت به منصوریان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار