رونمایی از کتاب حیفا در شیراز

آیین رونمایی از کتاب حیفا نوشته حجت الاسلام محمدرضا حدادپور جهرمی برگزار شد.

رونمایی از کتاب حیفا در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روح‌الله منوچهری سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: حیفا اولین کتاب از سری کتاب‌های پنجگانه من است و شامل کتاب‌های «حیفا»، «کف خیابان»، «تب مژگان»، «همه نوکرها» و «حجره پریا» است که این کتاب‌ها همگی به صورت آنلاین و هر شب نوشته شده و در صفحه کانال تلگرام منتشر شده است به‌طوریکه هر شب بیش از ۱۱۲ هزار نفر همزمان این کتاب ها را می‌خوانند.

حجت‌الاسلام حدادپور جهرمی نویسنده کتاب با اشاره به اینکه کتاب حیفا مستند داستانی است، افزود: در این اثر از ۴۲۲ منبع آشکار استفاده شده که بیش از ۳۰۰ منبع آن منابع خارجی بود.

وی اظهار داشت: در کتاب حیفا ۶۲ اصطلاح امنیتی و ۵۴ متد امنیتی و ضد تروریستی برای مخاطب تعریف و تشریح و ۷۴ کلمه عامیانه تغییر محتوا داده شده است.

حدادپور دلیل این کار خود را تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر فعالیت هرچه بیشتر گروه‌های انقلابی در فضای مجازی اعلام کرد و تصریح کرد: بر اساس طرحی که برای فضای مجازی برنامه ریزی شده، قرار است ۱۰ مجموعه کتاب که هر مجموعه شامل پنج عنوان کتاب با موضوع‌عای دفاع مقدس و امنیت درون مرزی و برون مرزی نوشته و انتشار یابد.
انتهای پیام/ر

رونمایی از کتاب در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار