درخشان: دوست دارم با کریمی در نفت همکاری کنم

سرمربی جدید تیم نفت طلائیه گفت: علی کریمی شخص قابل احترامی است و اگر افتخار بدهد دوست دارم با او همکاری کنم.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور علی کریمی در تمرینات نفت طلاییه تهران اظهار کرد: کریمی اختیار دارد هر کاری انجام بدهد و مشکلی در این باره وجود ندارد اما زمانی که مرا از نفت کنار گذاشتند هیاهویی ایجاد نکردم. 

هدایت نفت را با زور و اجبار قبول نکردم 

او درباره اینکه آرامش تیم نفت با این حواشی از بین نمی رود، بیان کرد: مسئولان باشگاه نفت درخواست جدید برای همکاری دادند و من هم می خواهم به این تیم کمک کنم و به زور و اجبار این مسئولیت را قبول نکردم. 

درخشان درباره اینکه قصد شکایت از باشگاه نفت را داشت، تصریح کرد: به هر حال حق و حقوقم را باید بدهند اما مسئولان نفت به این نتیجه رسیدند که اکنون باید دوباره به این تیم بپیوندم و در ادامه بازی ها به تیم نفت کمک کنم. 

کریمی نباید از قواعد فوتبال حرفه ای دلخور شود 

سرمربی جدید نفت طلاییه تهران درباره اینکه اصول حرفه ای گری را رعایت کرده یا نه! بیان کرد: در روزهای گذشته هم بدون اینکه به من اعلام کنند کریمی را جایگزینم کردند، براین اساس من زمانی که کریمی سرمربی تیم نفت شد بدون ایجاد حواشی تیم را ترک کردم.به هر حال کریمی نباید از قواعد فوتبال حرفه ای دلخور شود. 

باشگاه نفت تنبیهاتی را برای بازیکنان در نظر می گیرد 

درخشان درباره وضعیت بازیکنانی که در تمرین حضور یافتند، اظهار کرد: بازیکنان با باشگاه نفت قرارداد دارند و باید تابع باشگاه باشند. براین اساس آنهایی که امروز تمرین کردند از سوی باشگاه تنبیهاتی برایشان در نظر گرفته می شود. 

خوشحال می شوم با کریمی کار کنم 

او درباره اینکه دوستی اش با کریمی به هم خورده است، بیان کرد: من دلخوری از کریمی ندارم و برای او آرزوی موفقیت می کنم. به هر حال فلسفه فوتبال این است و اگر کریمی افتخار بدهد که در کنار ما باشد خوشحال می شویم. علی کریمی شخص قابل احترامی است و از وی خواستم که همچنان در تیم بماند و به ما کمک کند. 

با همان دستیاران قبلی به نفت طلائیه بازگشتم 

درخشان درباره وضعیت دستیارانش گفت: من با همان دستیاران قبلی خود  از جمله خورشیدی و نکیسا در نفت طلاییه کار می کنم و یکی، دو مربی دیگر هم به تیم اضافه می شوند. 

سرمربی جدید نفت طلاییه درباره وضعیت قراردادش بیان کرد: همان قرارداد قبلی را تمدید کردم و مشکلی در این باره وجود ندارد. 

او در پایان درباره وضعیت علی کریمی خاطر نشان کرد: من از خدایم است که کریمی در نفت بماند و با همدیگر همکاری کنیم. به هر حال علی را دوست دارم و او بازیکن خوبی بوده است و اگر در تیم نفت بماند خوشحال می شوم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار