برای اولین بار؛

اجرای طرح المپیاد کبدی محلات خوزستان

رییس کمیته آموزش و استعدادیابی هیات کبدی خوزستان از اجرای طرح المپیاد ورزش کبدی محلات استان برای اولین بار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کمال سعدی‌آل‌کثیر، رییس کمیته آموزش و استعدادیابی هیات کبدی خوزستان بیان داشت: طی جلسه ای که با رییس و بازرس شورای ورزش محلات اهواز داشتم، قرار شد برنامه ریزی منسجم و گسترده برای آموزش و استعدادیابی ورزش کبدی در محلات استان با همکاری شواری ورزش محلات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بعد از محلات اهواز، این برنامه در دیگر شهرستان های استان انجام می شود اظهار کرد: در واقع می خواهیم برنامه ها را گام به گام پیش ببریم.

سعدی‌آل‌کثیر اذعان داشت: جلسات مقدماتی برای اجرای این طرح با شورای ورزش محلات اهواز برگزار شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت، البته این طرح نیازمند حمایت از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان است.

رییس کمیته آموزش و استعدادیابی هیات کبدی خوزستان تصریح کرد: این طرح به نام المپیاد ورزش کبدی محلات خوزستان بزودی اجرا خواهد شد که ایده آن نیز از سوی اینجانب بوده و قرار است با هماهنگی فدراسیون کبدی و اداره کل ورزش و جوانان استان به اجرایی شود.

انتهای پیام/گ

اجرای المپیاد کبدی محلات در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۲۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۶
سلام به آقای کمال سعدی ال کثیر دست درد نکن واقعا طرح و ایده بسیار جالب و خوبی با همین طرح و برنامه های اساسی میشود ورزش کبدی را در تمام سطوح جامعه توسعه داد.