راه یابی ووشوکار اردبیلی به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان

رئیس هیأت ووشوی استان اردبیل گفت: ووشوکار اردبیلی حاضر در چهاردهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان با برتری در مقابل حریف افغانستانی، در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریف روسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ افشار، رئیس هیات ووشوی استان اردبیل  با اشاره به پیروزی ووشوکار اردبیلی حاضر در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: یوسف صبری در وزن منهای 75 کیلوگرم رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان با کسب دومین پیروزی پیاپی خود، به نیمه‌نهایی این مسابقات راه یافت.

وی افزود: چهاردهمین دوره از مسابقات ووشوی بزرگسالان جهان به میزبانی روسیه در شهر کازان برگزار می‌شود و یوسف صبری نماینده شایسته ووشوی استان اردبیل که در لباس مقدس تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته است، با برتری در مقابل "عبدالمعروف حیدری" از کشور افغانستان به نیمه‌نهایی مسابقات راه یافت.

رئیس هیات ووشوی استان اردبیل بیان کرد: صبری در این دیدار در دو راند پیاپی توانست حریف افغانی خود را شکست دهد تا در مرحله نهایی در یک دیدار دشوار به مصاف حریفی از کشور میزبان مسابقات برود.

افشار با اشاره به اینکه صبری در دیدار اول خود با اقتدار در مقابل حریف یونانی به برتری دست یافته بود، ادامه داد: " اسماعیل علی‌اوف" حریف روسی این ووشوکار ارزنده تیم ملی در مرحله نیمه‌نهایی خواهد بود و این دیدار بسیار مهم تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد.

وی در خصوص زمان اتمام این مسابقات گفت: مسابقات ووشوی قهرمانی جهان تا روز سه‌شنبه یازدهم مهرماه در کازان روسیه ادامه خواهد داشت و ووشکاران تیم ملی در دو بخش ساندا و تالو به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/ی

ووشوکار اردبیلی به نیمه نهایی راه یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.