امام جمعه اهل سنت سرباز:

اهل سنت همواره غم شهادت امام حسین(ع) را در دل دارند.

امام جمعه اهل سنت سربازگفت: اهل سنت همواره غم شهادت امام حسین(ع) را در دل دارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، امام جمعه اهل سنت سرباز با تاکید بر اینکه امام حسین(ع) برای احیای ارزش‌های اسلام قیام کرد و در این راه مظلومانه به شهادت رسید، گفت: اهل سنت همواره غم بزرگ شهادت امام حسین(ع) را در دل دارند.


مولوی عنایت‌الله رسولی‌زاده افزود: امام حسین(ع) برای احیای ارزش‌های اسلام و تقویت دین اسلام قیام کردند و با تمام وجود مقابل منافقین زمان خود ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند.


امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: ما اهل سنت همواره این غم بزرگ را در دل خود داشته و به نوبه خود در مراسمات عزاداری محرم شرکت داریم و با کسانی که بخواهند این نهضت بزرگ را از قلب مسلمین جهان محو کنند، مقابله خواهیم کرد.


وی با اشاره به اینکه اهل سنت در ماه محرم عزادار هستند، بیان کرد: یکی از نشانه‌های محبت اهل سنت به اهل بیت(ع) این است که در خطبه‌های نماز جمعه بر خود واجب می‌دانند نام امام حسین(ع) و امام حسن(ع) و سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(س) را به نیکی ببرند.


مولوی رسولی‌زاده با تاکید براینکه محبت اهل بیت(ع) از نشانه‌های ایمان است، خاطرنشان کرد: از عقاید اهل سنت است که اگر کسی به اهل بیت(ع) رسول خدا و همسران نبی مکرم اسلام(ص) و صحابه احترام نگذارد و محبت آنها را در دل خود نداشته باشد نه تنها در مذاهب اهل سنت جایی ندارد، بلکه مسلمان نیست.

انتهای پیام/گ

اهل سنت غم شهادت امام حسین (ع) در ل دارند

برچسب ها: اهل سنت ، شهادت ، امام حسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار