انهدام باند محصولات باغی با ۱۰ فقره سرقت

با تلاش پلیس شهرستان نیشابور باند حرفه‌ای سارقان محصولات باغی در بخش زبرخان متلاشی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ماموران کلانتری ۱۵ بخش زبرخان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و آن را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند که یکی از سرنشینان خودرو به محض متوقف شدن خودرو متواری شد.

وی افزود:ماموران گشت کلانتری ۱۵ "خرو" این فرد و راننده را دستگیر و در بازرسی از خودرو بیش از یک تن آلو و گردو سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد:متهمان ۲۴ و ۲۸ ساله پس از انتقال به کلانتری در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۰ فقره سرقت محصولات باغی با کمک و همدستی ۲ نفر دیگر از دوستانشان به مبلغ تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

سرهنگ بیات مختاری گفت : ماموران کلانتری ۱۵ نیشابور با شناسایی همدستان متهمان پس از انجام هماهنگی‌های قانونی و قضائی آنان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا به باغداران توصیه کرد:محصولات خود را پس از جمع آوری در مکان‌ها و انبار‌های مطمئن نگهداری و از انبار کردن محصولات در داخل باغات جلوگیری کنند.

 
انتهای پیام// س. ح
 

انهدام باند سرقت سارقان باغی در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.