رهبر: جایگاه اصلی سیاه جامگان رتبه سیزدهم جدول نیست

مدیر تیم سیاه جامگان گفت: شاید هدف تیم ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نباشد، اما جایگاه اصلی ما هم رتبه ۱۳ نیست.

رهبر: جایگاه اصلی سیاه جامگان رتبه سیزدهم جدول نیستآرمین رهبر در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره عملکرد تیم سیاه جامگان در هشت هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد:فکر می کنم هنوز زود است درباره شرایط تیم ها در جدول صحبت کرد چرا که تازه هشت هفته از لیگ برتر گذشته است و بدون شک رتبه تیم ها تا پایان فصل دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد. به طور مثال وقتی تیم هایی مانند استقلال و سپاهان در پایین جدول قرار دارند به این نتیجه می رسیم که  این جدول زیاد استوار نیست.

او ادامه داد:شاید هدف تیم ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نباشد ولی جایگاه اصلی ما هم رتبه 13نیست و ما به زودی جایگاه اصلی خودمان که همان رتبه تک رقمی است برخواهیم گشت.در ضمن فاصله تیم ها در جدول بسیار نزدیک است و این موضوع اصلا برای ما نگران کننده نیست و مطمئنا در‌ آینده ای نزدیک نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

مدیر فنی تیم سیاه جامگان درباره نتایج ضعیف این تیم در بازی های خانگی گفت:بالاخره شرایط این تیم ما طوری است که دوست داشتیم بازی های خانگی مان را در ورزشگاه امام رضا(ع)برگزار کنیم تا تماشاگران و هواداران خونگرم مشهدی به ورزشگاه بیایند و با تشویق هایشان انگیزه بازیکنان را 2چندان کنند اما این اتفاق تاکنون رح نداده است.با وجودی که اکثر تیم های لیگ برتری از جام حذفی حذف شدند اما تیم ما توانست با شکست تیم خوب برق آینده سازان شیراز راهی مرحله بعد جام حذفی شود.

او درباره نتیجه گیری ضعیف سیاه جامگان در چند هفته اخیر لیگ برتر اذعان کرد: باید بگویم قرار شده است جلساتی را با مدیریت باشگاه برگزار کنیم تا دلایل این نتایج ضعیف را بررسی و راهکارهای مناسبی را برای رهایی از این برون رفت در نظر بگیریم.

رهبر درباره عدم برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا(ع)گفت:نمی خواهم بگویم فعلا مشکلات از کجا نشات می گیرد ولی مطمئن باشید مشکل از تیم ها نیست.

او در مورد برنامه های تیم سیاه جامگان برای تعطیلات لیگ برتر اظهار کرد:به احتمال زیاد روز جمعه یک دیدار دوستانه را با یکی از تیم های دسته پایین تر استان خراسان برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.در ضمن از روز گذشته هم تمریناتمان را شروع کرده ایم.

مدیر فنی تیم سیاه جامگان در واکنش به تغییر و تحولات روی نیمکت این تیم در‌ آینده ای نزدیک پاسخ داد:هنوز درباره این موضوع از سوی مدیریت باشگاه به ما چیزی نگفته نشده است.این موضوع به مدیریت باشگاه باز می گردد و باز هم می گویم هنوز در این مورد چیزی به ما ابلاغ نشده است.

رهبر درباره دیدار با سپاهان در هفته نهم لیگ برتر گفت:به اعتقاد من تمام بازی ها چه داخل و بیرون از خانه سخت است. ما احترام زیادی برای تیم سپاهان قائلیم اما شرایط تیم ما طوری است که باید برای رهایی از این برون رفت مانند دیدار با تیم های پرسپولیس،تراکتورو سپید رود رشت در این بازی هم جنگنده ظاهر شویم تا سربلند و با 3امتیاز زمین بازی را ترک کنیم. خوشبختانه شرایط مالی تیم ما رضایت بخش است و مسئولان باشگاه طبق وعده هایی که بازیکنان و کادر فنی داده بودند توانستند 30 درصد مبلغ قراردادها را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اظهارات رهبر درباره شرایط تیم سیاه جامگان پیش از دیدار با سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار