رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از بهره برداری از اورژانس و زایشگاه جیرفت و پروژه زایشگاه کهنوج با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  دکتر ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه های طرح تحول سلامت ایجاد فضای فیزیکی مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز برای مردم است که در این راستا اقدامات قابل توجهی از سوی دولت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز با توجه به محرومیت و نیاز مردم منطقه عملیات احداث پروژه های بزرگی، آغاز شده است که بخشی از آنها تا کنون به بهره برداری رسیده است، افزود: در قالب این طرح اجرای پروژه‌ های مانند کلینیک های تخصصی جیرفت و کهنوج، ساختمان ام آر آی، مراکز بهداشتی و درمانی روستایی و شهری، اورژانس جیرفت، ساختمان غربالگیری جیرفت و کهنوج، زایشگاه های جیرفت و کهنوج و ... در حال ساخت می باشند.

قاسم زاده با اشاره به پیشرفت روند احداث این پروژه ها در جنوب کرمان تصریح کرد: پروژه های زایشگاه جیرفت، زایشگاه کهنوج و اورژانس جیرفت در بررسی انجام شده پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد دارند و تأکید داریم با سرعت بخشیدن به این روند با توجه به اهمیت این پروژه ها تا پایان آذرماه سال جاری تکمیل و تجهیز و آماده بهره برداری شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: زایشگاه های جیرفت و کهنوج با اعتباری بیش از ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و اورژانس جیرفت هم با ۳ میلیارد تومان اعتبار در حال احداث می باشند که تلاش داریم در تاریخ مورد نظر آماده بهره برداری باشند.

وی ضمن تأکید بر اولویت اتمام پروژه های نیمه تمام در حوزه بهداشت افزود: ۱۸ مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز با تکمیل و تجهیز آنها تا آذر ماه قابل بهره برداریی هستند.
انتهای پیام/ی

اورژانس و زایشگاه جیرفت و پروژه زایشگاه کهنوج در آذرماه سال جاری به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.