آیفون 8 پلاس دارنده بهترین باتری در میان دیگر پرچمداران

بر اساس آماری که سایت "بنچمارک"اعلام کرده، بین گوشی‌هایی که تاکنون در بازار عرضه شده است، آیفون 8 پلاس طول عمر باتری بیشتری دارد.

آیفون 8 پلاس دارای بهترین باتری در میان دیگر پرچمدارانبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با معرفی دو گوشی آیفون 8 و 8 پلاس، بسیاری از افراد با نگاه اول توجه‎شان به بزرگی صفحه نمایش آیفون 8 پلاس و دوربین دوگانه آن برای عکاسی بهتر جلب می شود و بین این دو گوشی، آیفون 8 پلاس را برای خرید انتخاب می‎کنند.

علاوه بر این ویژگی‎های گفته شده، میزان عملکرد بهتر باتری آیفون‎های پلاس، یکی از مواردی است که کاربران آنها را نسبت به مدل‎های ساده شان ترجیح می‎هند. باتری که در آیفون 8 پلاس قرار گرفته، حدود 25 درصد عملکر آن را نسبت به آیفون 8 افزایش داده است. مسلم است که گوشی‎های پلاس به دلیل بزرگ‎تر بودن باتری‎شان، زمان کارایی بیشتری  دارند.

بر اساس توضیحات سایت "بنچمارک"، باتری آیفون 8 پلاس از نسل قبلی خود یعنی آیفون 7 پلاس نیز بسیار قدرتمندتر است به طوری که آیفون 8 پلاس در عملکرد باتری بین پرچم‎داران دیگر مانند گلکسی اس 8 و نوت 8 که به عنوان اصلی‎ترین رقیب آن حساب می شود، یک سر و گردن بالاتر است و بین تمامی گوشی‎هایی که تاکنون در بازار عرضه شده است، طول عمر باتری بیشتری دارد.

در جدول زیر می توانید میزان طول عمر باتری گوشی‎های پرچم دار را با یکدیگر مقایسه کنید.

 آیفون 8 پلاس دارای بهترین باتری در میان دیگر پرچمداران

انتهای پیام/

قدرتمندترین باتری گوشی هوشمند

برچسب ها: اپل ، آیفون ، آیفون 8
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار