نشست خبری فرمانده انتظامی استان؛

تشریح برنامه‌های هفته ناجا با حضور اصحاب رسانه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارائه خدمات در حوزه پلیس‌های تخصصی را از مهمترین برنامه‌های هفته ناجا اعلام کرد.

تشریح برنامه‌های هفته ناجا با حضور اصحاب رسانه به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه گفت:پاسداری از ارزش‌های دینی و مذهبی، مردمداری و مشارکت جویی آحاد مردم برای ایجاد امنیت پایدار، از شاخص‌های اصلی برنامه‌های هفته ناجا هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۷ برنامه در هفته ناجا پیش بینی شده است افزود: ارائه خدمات مضاعف در حوزه پلیس‌های تخصصی، حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد و راه اندازی اتوبوس نظم و امنیت از جمله برنامه‌های هفته ناجا است.
فرمانده انتظامی استان شعار هفته ناجا در سال ۹۶ را پلیس برای امنیت، امنیت برای همه اعلام کرد و اظهار داشت: امنیت صرفا با کار پلیسی برقرار نمی‌شودو مشارکت همگانی و مسئولیت پذیری در قبال شهروندان نیاز جامعه امروز است.
مقام ارشد انتظامی استان اضافه کرد: در شش ماهه نخست سال ۹۶ سرقت‌های مهم ۱۲ درصد کاهش یافته است.
سردار امان اللهی با اشاره به اینکه ۷۹ درصد از سرقت‌ها کشف شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت ۴۲ نفر از اراذل و اوباش شهر کرمانشاه نیز دستگیر و روانه زندان شده اند.
وی از افزایش آمارهای درگیری با سلاح سرد و گرم در کرمانشاه خبر داد و گفت: نزاع‌های فردی و دسته جمعی به وسیله یک تیم تخصصی پیگیری و بررسی می‌شود.
فرمانده انتظامی استان افزود: همچنین در ۶ ماهه نخست امسال کشفیات موادمخدر ۱۳۶ درصد افزایش یافته است.
سردار امان الهی از افزایش ۹۳ درصدی کشفیات کالای قاچاق از ابتدای امسال تاکنون نیز خبر داد و اظهار داشت: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در این مدت ۳۰۸ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی خاطرنشان کرد: وقوع جرایم در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۸۶ درصد افزایش یافته است.
مقام ارشد انتظامی استان همچنین از انهدام ۲۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود: در این مدت ۸۹۳ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد وبیش از سه هزار نفر توزیع کننده و معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند.

سردار امان الهی یادآور شد: در حوزه جرایم اقتصادی در ۶ ماهه نخست سال جاری ۶۳ فقره پرونده تشکیل شده که ارزش آن‌ها ۲۸۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: شهروندان به واسطه قصور و انحراف تعداد معدودی از ماموران پلیس، عملکرد سازمان را مورد قضاوت قرار ندهند، با تخلفات عوامل انتظامی به صورت ویژه برخورد می شود.

 

انتهای پیام/پ

 

برنامه های هفته ناجا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار