دستگیری کلاهبردار 6میلیاردی ریالی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری کلاهبردار میلیاردی،خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی که با جعل سند، از سه شهروند کرمانشاهی بیش از ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبرداد وگفت: بر اساس تحقیقات اولیه مشخص شد که شاکی پرونده، یک خودروی پژو ۲۰۶ را از شخصی به هویت معلوم خریداری و بهای معامله را پرداخت کرده است اما شخص فروشنده به بهانه تعویض پلاک، خودرو را از دسترس وی خارج و به فرد دیگری به فروش رسانده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس اخذ مدارک مورد ادعای شاکی، با هماهنگی و اخذ مجوز قضائی، خودروی مورد بحث توقیف شد و پس از شناسایی محل اختفای متهم، عوامل پلیس آگاهی طی یک عملیات منسجم با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

سردار امان اللهی بیان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کرد، همچنین در ادامه رسیدگی و تحقیقات مجدد به دو فقره فروش زمین مسکونی در یکی از شهرک های کرمانشاه از طریق کلاهبرداری و جعل اسناد اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه سه مال باخته علیه متهم شکایت کرده اند، گفت: ارزش ریالی کلاهبرداری صورت گرفته بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان  بیان کرد: متهم پس از معرفی به مراجع قضائی، با صدور قرار ۲۰ میلیارد ریالی روانه زندان مرکزی کرمانشاه شد.

 

انتهای پیام/ز

کلاهبردار میلیاردی با قرار ۲۰ میلیارد ریالی روانه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.