اجرای 40 برنامه پلیس سیروان در هفته ناجا

فرمانده انتظامی سیروان از اجرای 40 برنامه پلیس این شهرستان در هفته ناجا خبر داد.

اجرای 40 برنامه پلیس سیروان در هفته ناجا

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛بهروز آزادی از برگزاری و اجرای 40 برنامه پلیس این شهرستان در هفته ناجا خبر داد و گفت: رویکرد این برنامه‌ها بر محور جامعه‌محوری خواهد بود.

وی افزود : از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی تعیین شده است و امسال سعی خواهیم کرد در هفته ناجا برنامه‌های مختلف و متنوعی را از حرکت جامعه محور پلیس به نمایش بگذاریم.

وی تاکید کرد : دیدار با امام جمعه محترم شهرستان، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، برپایی نمایشگاه معضلات اجتماعی با محوریت مواد مخدر، اجرای صبحگاه مشترک، نشست با سران ریش سپیدان، معتمدین پلیس، متنفذین ایلات و عشایر، همایش پلیس امنیت و اصناف، اعزام کارکنان و مربیان آموزشی به مدارس و مساجد، نشست با فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج، نشست علمی تخصصی با حضور اساتید دانشگاهی در خصوص سرقت احشام و طیور، بازدید دانش آموزان از کلانتری مرکزی، چلسه هم اندیشی با ائمه جماعت و روحانیون، تجلیل از خانواده معزز شهداء و غبار روبی مزار شهدا از مهمترین برنامه‌های این شهرستان در هفته ناجا خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی کشورند و ما باید از این سرمایه بخوبی صیانت کنیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخوهیم کرد.

انتهای پیام/ه


ویژه برنامه های هفته ناجا در سیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.