استقرار 200 دستگاه ماشین‌آلات برفروبی در گردنه‌های استان اردبیل

۳۶۰ نفر نیروی انسانی با ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و برفروبی در گردنه‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات برف‌روبی گردنه الماس در محور خلخال اسالم اظهار داشت: 360 نفر نیروی انسانی با 200 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و برفروبی در گردنه‌ها و راهدارخانه‌های استان اردبیل مستقر شدند تا در صورت نیاز اقدامات هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران در بازگشایی محورهای مواصلاتی بیان کرد: در استان اردبیل هشت گردنه برف‌گیر و 12 راهدارخانه ثابت و سیار وجود دارد که با آغاز بارش‌ها این راهدارخانه‌های تجهیز شدند تا بتوانیم در مواقع لازم فعالیت‌های قابل قبولی داشته باشیم.

رحمتی با بیان اینکه بارش نخستین برف پائیزی در شهرستان‌های نیر، خلخال و مشگین‌شهر سبب خوشحالی کشاورزان شد و سیمای زمستانی به استان بخشید، گفت: با وجود بارش 30 سانتیمتری برف در گردنه الماس با تلاش و آمادگی کامل راهداران تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها به صورت روان جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل طول راه‌های استان را 6 هزار و 371 کیلومتر برشمرد و بیان کرد: نیروهای پرتلاش راهداری با روحیه جهادی و انقلابی امسال با 360 نفر نیروی انسانی و 200 دستگاه ماشین‌آلات با مه توان در تمامی محورهای استان مستقر شده و آماده ارائه خدمات لازم به هموطنان هستند.

وی با بیان اینکه با وجود باز بودن محورهای مواصلاتی استان ضروری است رانندگان هنگام تردد از محورها به دلیل لغزندگی سطح جاده‌ها سرعت مطمئنه را رعایت کنند و از شتاب‌زدگی و عجله خودداری کنند، تصریح کرد: به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، پتو، تجهیزات زمستانی و مواد غذایی برای ترددکنندگان از جاده‌ها ضروری است.

 

انتهای پیام/ع

استقرار ماشین‌آلات برفروبی در گردنه‌های استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.