اختصاص تسهیلات ۱۸۰۰ میلیاردی برای تقویت تولید و اشتغال در مازندران

بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تقویت تولید و اشتغال استان در سال ۹۶ اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به این که بر اساس خود اظهاری دستگاه‌های اجرایی استان، ۴۳ هزار و ۸۵۱ شغل جدید در سال ۹۶ باید ایجاد شود، گفت: برای تحقق کامل سهم اشتغال تعهد شده، استان نیازمند همکاری و هم افزایی بیشتری است.


وی با بیان این که موانع احتمالی پیش روی تحقق پروژه‌های اقتصاد مقاومتی احصا شود، افزود: تولید و اشتغال باید در راس امور دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران باشد و همه باید به جد در راستای تحقق هدف گذاری‌های انجام شده پای کار بیایند.


استاندار مازندران با اعلام این که بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تقویت تولید و اشتغال استان در سال ۹۶ اختصاص یافته است، گفت: از این میزان بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان از محل بسته رونق تولید به واحد‌های تولیدی پرداخت می‌شود.


وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن مازندران و آمار بالای تردد و اقامت مسافران در استان در ایام مختلف، افزود: با توجه به وجود زیرساخت‌های حوزه آی تی در استان باید از این ظرفیت در جهت ایجاد مشاغل مرتبط و پایداری بیشتر اقامت گردشگران در مازندران تلاش شود.


ربیع فلاح با بیان این که مردم مازندران سالانه بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان بابت دریافت خدمات موبایلی هزینه می‌کنند، گفت: باید بخشی از این رقم در جهت تقویت اشتغال و ارایه خدمات بهتر به مردم هزینه شود و در راستای تحقق هدف گذاری‌های اشتغال در حوزه آی تی و کسب و کار‌های دیجیتالی فعال‌تر عمل شود.


استاندار مازندران با تاکید بر این که به روند جذب سهمیه اشتغال سال ۹۶ باید شتاب بخشید، گفت: ایجاد اشتغال جدید باید به صورت شبانه روزی دنبال و با برگزاری جلسات هفتگی به بحث و بررسی گذاشته شود.


انتهای پیام/ع


اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تقویت تولید و اشتغال در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.