نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت با انتقال پیکر شهدا به میهن

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری انتقال پیکر شهدا به میهن را عامل نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان بیان داشت: بازگشت پیکر مطهر شهدا به میهن اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کرده و درس ایستادگی و استقامت در برابر دشمنان را به ما می آموزد.

وی تصریح کرد: این شهدای والامقام مربوط به دوران دفاع مقدس و به خصوص از نیروهای ژاندارمری سابق بوده که از ابتدای جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل جان فشانی کردند.

آیت الله حیدری اذعان داشت: بازگشت این شهدا به میهن اسلامی باعث می شود یاد و خاطره این بزرگ مردان هیچگاه از ذهن ملت شریف ایران پاک نشود و همین امر فرهنگ ایثار و شهادت را تقویت کرده و آن را زنده نگه می دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این شهدای والامقام با نثار خون خود و دفاع از خاک میهن اسلامی به ما آموختند که هیچگاه در برابر ظلم و زور عقب ننشسته و همواره در دفاع از ارزش های انقلاب و نظام پیش قدم باشیم.

وی اظهار داشت: استکبار ستیزی، ایستادگی و استقامت و دفاع از آرمان های نظام و انقلاب از پیام های مهم شهدا در پاسخ به دشمنانی است که هیچگاه نمی توانند اقتدار ایران اسلامی را ببینند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۸:۳۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
ان شاالله