امام جمعه موقت زاهدان:

دنیای استکبار می‌خواهد با پیام‌های عاشورا بجنگد/اقتدار نیروی انتظامی و نیروهای مسلح در دنیا زبانزد خاص و عام است

امام جمعه موقت زاهدان گفت: دنیای استکبار می‌خواهد با پیام های عاشورا بجنگد اما پیام‌هایی که در عاشورا وجود دارد صبر و تکریم، برادری، جوان مردی عشق به نماز است که فراموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت‌الاسلام احمد راهداری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: درسی که واقعه عاشورا به زندگی بشریت داد شاید در کل عمر زندگی بشر دیگر پیش نیاید، این حماسه پر از عبادت خداوند، کرامت بشری و ایثار و وفا است.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: زمانی که بشر صفحه واقعه عاشورا را ورق میزند ایثار و وفا و شور حسینی را خواهد دید، امروز تمام دنیا می‌بیند واقعه عاشورا چه پیام‌هایی در دل خود دارد.

دنیای استکبار می‌خواهد با پیام‌های عاشورا بجنگد

حجت الاسلام راهداری گفت: دنیای استکبار میخواهد با این واقعه بجنگد اما پیام هایی که در عاشورا وجود دارد صبر، تکریم، برادری، فتوت،جوان مردی شجاعت و غیرت عفاف و حجاب و عشق به نماز است.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: مسلمانان باید با پیام های عاشورا بتوانند به کمک مظلوم بروند و مردم مظلوم میانمار و یمن را از زیر بار ظلم و ستم نجات دهند.

وی بیان کرد: عاشورا فطرت دارد و با فطرت خودش با بشریت حرف میزند همانطور که قران با فطرت خود با انسان حرف میزند امروز تمام مردم دنیا دیدند که از دل فطرت عاشورا شهید حججی بیرون می آید و برای زنده نگه داشتن واقعه عاشورا مدافع حرم میشود و سر خودش را برای امام حسینش میدهد.

وی با اشاره به ظلم و ستم بی دلیل استکبار جهانی به مسلمانان از جمله مردم مظلوم میانمار گفت: عاشورا به بشریت درس استکبار ستیزی داد بنابراین استکبار جهانی همواره نگران راه افتادن بسیج معنوی و عاطفی علیه خودش است.

وی به استقامت و شجاعت شهید حججی اشاره کرد و افزود: امروز نیز با تاسی از قیام عاشورا مسلمانان شهامت ایثار و عزت را بر تارک خون پر رنگ عاشورایی در دنیا از خودشان نشان می دهند.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: حیات انسان در کنار امنیت معنا و مفهوم پیدا می کند و یکی از نیازهای اولیه بشر احساس امنیت است که شامل امنیت ذهنی، امنیت اجتماعی، امنیت اقتصادی، امنیت مالی، امنیت شغلی و غیره می شود.

امنیت امروز کشور به واسطه تلاش نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح است

وی ادامه داد: اینکه مردم در امنیت کامل بسر می برند و براحتی می توانند به کارهای خود بپردازند نشانگر تلاش نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی و امنیتی است.

امام جمعه موقت زاهدان همچنین به همه پرسی کردستان عراق اشاره کرد و گفت: این گونه انتخابات ها تنها برای استفاده دشمن از جمله رژیم غاصب صهیونیستی و به ضرر مسلمانان است.

حجت الاسلام راهداری اظهار داشت: دشمن از وحدت مسلمانان می ترسد و با استفاده از این گونه انتخابات ها می خواهد از بیشتر شدن قدرت اسلام جلوگیری کند.

اقتدار نیروی انتظامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبانزد خاص و عام است

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در جمع نمازگزارن، نماز جمعه این هفته زاهدان گفت: امنیت و آرامشی که امروز در کشور وجود دارد به سادگی به دست نیامده است.

دنیای استکبار می‌خواهد با پیام‌های عاشورا بجنگد

سردار قنبری  تصریح کرد: هفته ناجا فرصت مناسبی است که با بیان فعالیت ها و خدمات کارکنان، ضریب احساس امنیت را در جامعه گسترش و تقویت کنیم.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با اینکه آرامش و آسایش مردم در سایه امنیت حاصل می شود، بیان داشت: پیشرفت های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با امنیت بوجود می آید و این رشد و تعالی همگرایی را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش می دهد و انقلاب اسلامی در بین شهروندان مقبولیت کامل پیدا می کند.

سردار قنبری  افزود: در این هفته با انجام خدمات انتظامی مضاعف با مردم عزیزمان ارتباط تنگاتنگی برقرار خواهیم کرد و آنها را در اجرای برنامه های متنوع هفته ناجا مشارکت خواهیم داد تا با وظایف و ماموریت های نیروی انتظامی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: منطقه خاور میانه با نقشه های شوم استکبار جهانی در جنگ و آتش می باشد ولی کشور ما با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و تلاش و جهاد ایثار گونه نیروهای نظامی و انتظامی در اوج آرامش و امنیت قرار دارد و دارای اقتدار مثال زدنی در جهان می باشد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: استان سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت جفرافیای امنیتی خاص حود نشانگاه دشمنان برای ضربه زدن به کشور می باشد ولی شهروندان شیعه و سنی ما با وحدت وهمبستگی در برقراری نظم و امنیت این خطه با همکاری نیروهای مسلح تمام نقشه های شوم دشمنان را خنثی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به کاهش چشمگیر جرایم و آسیب های اجتماعی با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم انتظامی در این استان، خاطر نشان کرد: از همکاری خوب و صمیمانه مردم در ارتقاء نظم و امنیت در جامعه تشکر می کنیم و از خداوند منان می خواهیم که سربازان خوبی برای امام زمان(عج) و فرمانده معظم کل قوا و خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

سردار محمد قنبری اظهار داشت: اقتدار یکی از مولفه های مهم برقراری امنیت است که نیروی انتظامی از آن برخوردار است.

وی بیان کرد: اقتدار نیروی انتظامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبانزد خاص و عام است.

وی ادامه داد: این اقتدار از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی در میان نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار