امام جمعه ایلام مطرح کرد؛

مردمی بودن وجه امتیاز نیروی انتظامی

نماینده ولی فقیه در استان ایلام و امام جمعه ایلام گفت: ناجا مهمترین مولفه امنیت و اقتدار در کشور می باشد .

مردمی بودن وجه امتیاز نیروی انتظامی

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  آیت ا...محمد نقی لطفی در مراسم صبحگاه یگان های نظامی و انتظامی گرامیداشت هفته ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی یکی از نهادهای بسیار مهم و از مولفه های امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه امنیت مثال زدنی در کشور مرهون تلاش های ارزنده و شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی است اظهارکرد:الحمدا... این نهاد با تبعیت از ولایت فقیه امروز یکی از نیروهای کار آمد برای کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: خداوند را شاکریم که نیروهای مسلح ما امروز هم در منطقه و هم در جهان از اقتدار بسیار بالایی برخوردارند و آنچه دشمنان کشور را از هجمه نظامی باز می دارد حضور قدرتمند نیروهای مسلح است .

وی مردمی بودن را وجه امتیاز و شاخصه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با نیروهای انتظامی در مقایسه با سایر کشورها عنوان کرد و گفت: آنچه که باعث محبوبیت ناجا در بین مردم شده است اعتماد متقابل بین مردم و پلیس است.

اامام جمعه ایلام در ادامه به تلاش های ارزنده نیروی انتظامی در مقابله با باندهای قاچاق مواد مخدر و مزاحمان نوامیس مردم اشاره کرد و گفت:این نیرو در عرصه های مختلف از کار آمدترین نیروها در مواجهه با باندهای بین المللی مواد مخدر است به طوری که در هیچ کشور دیگری به اندازه نیروی انتظامی ما فعالیت نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر بیشترین شهید را تقدیم کرده است گفت: اگر حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در مرزهای سیستان و بلوچستان نبود قطعا ورود مواد مخدر به کشور هزاران برابر می شد.

آیت ا... لطفی استان ایلام را از امن ترین استان ها و کشور دانست و گفت: بخش اعظم امنیت موجود در استان مرهون تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام در پایان با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا گفت: آنچه که مهم است در این هفته مسئولان در بخش های مختلف ناجا باید خدمات خود را منعکس نمایند و به مرم بگویند چه کارهای انجام شده است.

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گرامیداشت هفته ناجا صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی ، فرماندهان نظامی و انتظامی و با رژه یگان های نظامی و انتظامی خاتمه یافت.

انتهای پیام/ د

صحبت های امام جمعه ایلام در مراسم صبحگاهی یگان های نظامی و انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.