شکست امیدصبای قم در برابر تیم تراکتورسازی

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم از ثبت دومین شکست در کارنامه تیم امید صبای قم در لیگ برتر فوتبال امید خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امید روز جمعه برگزار شد و در یکی از بازی‌ها تیم امید صبای قم با تیم تراکتورسازی تبریز روبرو شد که این بازی با برتری تراکتورسازی همراه بود و صبا برای دومین بار در این فصل طعم شکست را چشید.

وی افزود: تیم امید صبای قم روز جمعه در تبریز برابر تراکتورسازی قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک نتیجه را به حریف خود واگذار کرد که تنها گل تیم صبای قم در این بازی با ضربه رضا شکری از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: صبا در این بازی می‌توانست نتیجه بهتری کسب کند اما نبود یکی دو بازیکن تاثیرگذار در ترکیب صبا و برخی اشتباهات هم از سوی بازیکنان صبا و هم از سوی کادر داوری بازی سبب شد صبا نتواند از این بازی امتیاز بگیرد.

نایینی بیان داشت: تیم امید صبا هر ۲ بازی خارج از خانه خود را باخته است که شکست اول برابر تیم البدر بندر کنگ رقم خورده بود اما صبا ۲ بازی هم در قم برگزار کرده که در باربر تیم‌های نفت اهواز و صنعت نفت آبادان با نتایج مشابه یک بر یک به تساوی رسیده است.

وی عنوان کرد: در لیگ برتر امید ۱۴ تیم حضور دارند و ما باید تا پایان فصل در مجموع ۲۶ بازی برگزار کنیم که تاکنون ۴ بازی انجام داده‌ایم و صبا هنوز فرصت زیادی برای بهبود وضعیت خود و رفع نقص‌های خود دارد و امیدوار به کسب نتایج بهتر در آینده هستیم.

سرپرست تیم امید صبای قم تصریح کرد: بازی بعدی تیم امید صبای قم در اهواز برابر تیم فولاد خوزستان برگزار می‌شود و سپس صبا به قم باز می‌گردد تا در هفته هفتم لیگ برتر امید در ورزشگاه شهید حیدریان قم میزبان تیم مس رفسنجان شود.

انتهای پیام/ت

ثبت دومین شکست در کارنامه تیم امید صبای قم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.