گزارش/

تغییرات اتوبوسی در هلال احمر آغاز می شود؟

تغییر ریاست جمعیت هلال احمر گمانه زنی هایی را مبنی بر تغییر اتوبوسی معاونان فعلی و جایگزینی افراد جدید ایجاد کرده است.

شروغ تغییرات اتوبوسی در هلال احمر؟به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛حکم چند روز گذشتۀ رئیس جمهور برای علی اصغر پیوندی به سمت ریاست جمعیت هلال احمر این گمانه زنی را به وجود آورده است که معاونان فعلی جمعیت هلال احمر به صورت اتوبوسی تغییر می کنند و افراد جدیدی جایگزین آنها می شوند.

حدود چهار سال قبل امیر محسن ضیائی با حکم رئیس جمهور به ریاست جمعیت هلال احمر منصوب شد و در پی شایعات مطرح شده مبنی بر تغییر اتوبوسی معاونان، او وعده داده بود که معاونان را تغییر نخواهد داد اما بعد از گذشت یک سال، به تدریج تمامی آنها تغییر کردند، به طوریکه حتی یکی از معاونان بعد از ابلاغ حکم معاونت برای شخصی دیگر از طریق خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان و با این سؤال که می خواهید به کجا بروید؟ از برکناری خود مطلع شد!

 اکنون که با حکم رئیس جمهور، علی اصغر پیوندی به ریاست جدید جمعیت هلال احمر منصوب شده است و هیچ نشانی از فعالیت در جمعیت هلال احمر در سوابق کاری او  به چشم نمی خورد، گمانه زنی هایی وجود دارد که او به احتمال زیاد افراد  آشنا به خود را برای  سمت معاونت های جمعیت هلال احمر انتخاب کند،هر چند که او وعده داده تغییراتی انجام نخواهد شد. اما از آنجا که این قبیل وعده ها در دوران ریاست قبلی محقق نشد این احتمال وجود دارد که باز هم معاونان به صورت اتوبوسی جابجا شوند.

اما سؤال اصلی آن است که دود تغییرات گسترده معاونان که شاید برخی از آنها با امور ناآشنا باشند و تا بخواهند با مسئولیت جدید آشنا شوند مدت زمان زیادی طول می کشد  به چشم چه کسانی می رود؟ فعالیت جمعیت هلال احمر با مردم در ارتباط مستقیم است و هرچه این تغییرات بیشتر باشد، دود آن بیشتر به چشم مردم خواهد رفت.

انتهای پیام/

آیا معاونان جمعیت هلال احمر اتوبوسی تغییر می کنند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار