فرمانده انتظامی خراسان شمالی :

فوت روزانه 43 نفر در سوانح جاده‌ای کشور

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: روزانه 43 نفر در سوانح جاده‌ای کشور فوت می کنند.

فوت روزانه 43 نفر در سوانح جاده‌ای کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی صبح امروز در همایش تقدیر از فعالان همیار پلیس و ترافیک با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی به مناسبت هفته ناجا، گفت:در هر روز 43 نفر در کشور جان خود را در سوانح جاده ای از دست می دهند.

وی هدف پلیس در حوزه راهور را کاهش تلفات و سوانح رانندگی و ایجاد ترددی ایمن برای مردم عنوان کرد و افزود: رعایت قوانین رانندگی نشان‌دهنده فرهنگ عمومی یک جامعه است که باید اقدام جدی‌تری در این عرصه انجام شود.

سردار مظاهری، سه عامل انسانی، جاده و صنعت خودرو را در ایجاد سوانح جاده‌ای دخیل دانست و گفت: بیشترین عامل سانحه و تصادف در کشور عامل انسانی است.

وی در پایان از کاهش 15 درصدی تلفات جاده‌ای در میانگین بلندمدت خبر داد و تصریح کرد: نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری در سوانح جاده‌ای ایجاد نشده است و تلفات امسال با سال 94 تقریباً برابری می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در ادامه اظهار کرد: بیش از 150 برنامه فرهنگی، اجتماعی توسط نیروی انتظامی خراسان شمالی در هفته ناجا برگزار می‌شود.

سردار مظاهری حضور ایجادکنندگان امنیت را مجاهدان فی سبیل‌الله دانست و افزود: نیروهای انتظامی به جهت ایجاد امنیت در تمام نقاط کشور حضور دارند و ایجاد امنیت برای مردم باارزش‌ترین نوع خدمتی است که در حال انجام است.

گفتنی است؛ همه‌ساله از 13 مهرماه به مناسبت هفته ناجا برنامه‌هایی از طرف نیروهای انتظامی با اقشار مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ

اجرای برنامه های هفته ناجا در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.