نمایشگاه استانی هفته‌ی ملی کودک در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان هفته‌ی ملی کودک را فرصت مناسبی برای معطوف‌نمودن توجه مسئولان نسبت به مسائل و نیازهای این قشر از جامعه و تأثیر آن در پویایی و بالندگی فکر و اندیشه‌ی آنها عنوان و گفت : برنامه‌های هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهرماه در راستای شعار «هر کودک، نشانیِ خداست» با رویکرد آموزه‌های عاشورایی با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای دولتی و فعالان حوزه‌ی کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سراسر استان سمنان اجرا می‌شود.


وی در ادامه افزود: با توجه به همزمانی این هفته با ماه محرم ، مربیان در این نمایشگاه به منظور توجه دادن به کودکان درخصوص مبانی اعتقادی و شناخت قیام امام حسین(ع) برای مخاطبان کودک و نوجوان خود به معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری مانند معرفی شخصیت، معرفی کتاب، قصه‌گویی، نجوم، عکاسی، نوشتن خلاق، نمایش و نقد فیلم، کاردستی، نقاشی، خوش‌نویسی، سفال‌گری، مسابقه و... می‌پردازند.


گفتنی است؛ در آیین گشایش این نمایشگاه، نمایندگانی از بهزیستی، جمعیت هلال‌احمر، بهداشت و درمان ، راهنمایی و رانندگی حضور داشتند و برنامه‌هایی مانند قرائت متن ادبی، سنگ‌زنی و نوحه‌سرایی نوجوانان شهرستان سرخه‌، معرفی غرفه‌ها توسط مربیان مراکز فرهنگی‌هنری سمنان و... اجرا شد.


انتهای پیام / ه


جزئیات نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.