آیت‌الله نوری همدانی:

مبارزه با کالای قاچاق در کشور جدی گرفته شود

پلیس عملکرد خوبی در مقابله با قاچاق مواد مخدر در کشور داشته است، البته باید موضوع مبارزه با کالای قاچاق در کشور جدی گرفته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به خدمات پلیس اظهار کرد: خدمات نیروی انتظامی در بحث امنیت بسیار کامل و اثرگذار است و در کشورمان امنیت مثال زدنی است.

وی ادامه داد: امنیت بستری برای پیشرفت در ابعاد مختلف است و اگر زمانی امنیت در جایی وجود داشت، توسعه به وجود خواهد آمد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام الهی است و این نظام متمایز از نظام‌های دیگر در جهان است، خدمت در نظام جمهوری اسلامی عبادت است و باید خداوند را به خاطر خدمت در این نظام شکر کرد.

آیت‌الله نوری همدانی، خدمات نیروی انتظامی را در ابعاد مختلف دانست و تصریح کرد: حفظ نظام و امنیت یکی از خدمت‌های مهم نیروی انتظامی است، به حفظ نظم در اسلام تاکید زیادی شده است.

وی ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر و اراذل و اوباش در کشور اهمیت زیادی دارد، همچنین باید برای تهیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز نیروی انتظامی از داخل کشور تلاش کنیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: مساله راهنمایی و رانندگی یک مساله بسیار مهم است و نیروهای پلیس در چهار فصل برای برقراری امنیت در خیابان‌ها و راه‌ها حضور دارند، باید از خدمات این نیروها تقدیر کرد.

آیت‌الله نوری همدانی، نیروی انتظامی را بازوی نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: پلیس توانسته است که نظم و امنیت را در کشور برقرار کند و امنیت ایران مثال زدنی است و امیدوارم که نیروی انتظامی موفقیت‌های بیشتری را در حفظ امنیت در کشور کسب کند.

وی ادامه داد: پلیس عملکرد خوبی در مقابله با قاچاق مواد مخدر در کشور داشته است، البته باید موضوع مبارزه با کالای قاچاق در کشور جدی گرفته شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: مساله فضای مجازی در زمان کنونی اهمیت زیادی دارد و دشمن از این فضا برای تخریب عقاید مردم استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ت

فضای مجازی اهمیت بالایی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار