ولایتی مطرح کرد:

اگر سپاه پاسداران نبود، داعش سوریه و عراق را اشغال می‌کرد

رئیس‌ بیمارستان‌ مسیح دانشوری‌، گفت: اگر سپاه‌ پاسداران‌ در کشورهایی‌ مانند سوریه‌ و عراق نبود، داعش این کشورها را اشغال می‌کرد.

اگر سپاه پاسداران نبود، داعش سوریه و عراق را اشغال می‌کردبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اکبر ولایتی‌ رئیس‌ بیمارستان‌ مسیح دانشوری‌ در حاشیه نشست خبری‌ بیماری‌های سل و ریوی‌ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون از هر گونه دشمنی علیه ایران خودداری‌ نکردند و هر زمانی‌ به بهانه‌ای اقدام به اعمال تحریم‌هایی علیه کشورمان انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: سپاه، سرباز‌ و حافظ انقلاب اسلامی‌ و حدود و ثغور‌ کشور بوده است و وظیفه سنگینی بر عهده دارد و همچنین سپاه پاسداران یک نهاد مقدس برخواسته‌ از متن مردم است.

ولایتی عنوان کرد: سپاه پاسداران با دفاع هوشمندانه خود خطرات زیادی را از کشورمان دور کرده‌ است و دشمنان‌ نیز این مسئله را به خوبی می‌دانند‌ و اگر حمایت‌های آموزشی سپاه‌ پاسداران‌ در کشورهایی‌ مانند سوریه‌ و عراق حول محور‌ مقاومت نبود تا حالا عوامل آمریکا مانند داعش‌ بر حاکمان این کشورها‌ غلبه‌ می‌کردند، سپاه از دوستان کشورمان‌ حول محور مقاومت دفاع می‌کند.

وی تأکید کرد: دشمن و آمریکایی‌ها به خوبی از نقش سپاه در حفاظت‌ از جمهوری‌ اسلامی ایران و آرمان‌های انقلاب‌ آگاهند و بنا بر فرمایش‌ حضرت امام (ره) اگر سپاه نبود‌ کشور نیز نبود.

یک سوم بیماران بیمارستان مسیح دانشوری خارجی هستند

ولایتی‌ افزود: یک، سوم‌ بیمارانی که در مرکز مسیح‌ دانشوری‌ و در بخش سل بستری‌ بوده افراد خارجی‌ و از کشورهایی‌ مانند عراق، آذربایجان‌ هستند و این مسئله نشان‌دهنده‌ قوی‌ بودن کادر آموزشی و درمانی این مرکز‌ به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: مرکز مسیح دانشور‌ی به عنوان‌ مرکز اجرایی‌ بیماری‌های سل و ریوی‌ در منطقه‌ مدیترانه  شرقی‌ محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
پس چی نه نمیکرد ...واقعا این رو نمیدونستید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اشنا
۰۹:۰۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
خیلی واضحه اگر عراق توسط داعش اشغال میشد همسایه ایران میشد و پر واضحه که در ان صورت چه پیش می امد . کاری که سپاه کرد درست مثل اینه که قبل از اینکه بگذاری ویروس و میکروب به بدنت نفوذ کنه ،محیط را ضد عفونی کنی . مسلمه که نتیجه خیلی بهتری میگیری .ارزش واقعی کار سپاه و همه انهایی که در دور کردن داعش از مرزهای ایران نقش داشتند سالها بعد که اسرار پشت پرده غربی ها فاش شود مشخص خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۷:۳۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
خب اشغال میکرد به ما چه
آخرین اخبار